سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
چهارشنبه 91 آذر 22 :: 1:25 صبح :: نویسنده : فاطیما




با این ماسک های خانگی پوست تان را روشن کنید

با این ماسک های خانگی پوست تان را روشن کنیدپس از این که از خوردن یک پرتقال لذت بردید، پوستهای آن را دور نیندازید! آنها را نگه دارید و در آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شوند و سپس آنها را به پودری نرم تبدیل کنید. بعد مقداری شیر به آن اضافه کنیداگر می خواهید پوستی روشن و زیبا داشته باشید و نمی توانید به پوست دلخواه تان برسید، وقت آن است که باید همه کرمهای روشن کننده شیمیایی خود را دور بیندازید. این محصولات نه تنها معطر و بو دارند، بلکه بسیار خطرناک نیز هستند و باعث می شوند سلامت مصرف کنندگان به خطر افتد. هم اکنون وقت آن رسیده که مواردی از درمانهای خانگی زیر را امتحان کنید و ببینید کدامیک با پوست شما سازگار است.
درمان خانگی با لیمو، گوجه فرنگی و خیاراین درمان را با ترکیب آب لیمو، آب گوجه فرنگی و آب خیار شروع کنید. این مواد را آنقدر با هم مخلوط کنید تا به ماده ای چسبناک تبدیل شوند. وقتی این ماده چسبناک آماده شد، آن را به صورت خود و یا هر قسمتی از پوستتان که قصد دارید روشن شود، بمالید و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود. وقتی خشک شد آن را با آب بشویید و به صورت ضربه ای آن قسمت را خشک نمایید. با این کار پوست شما برای همیشه روشن تر و سفید تر می شود. (در صورت حساسیت به آب گوجه فرنگی از آبلیمو و آب خیار به تنهایی استفاده کنید)
درمان خانگی با پرتقال و شیرپس از این که از خوردن یک پرتقال لذت بردید، پوستهای آن را دور نیندازید! آنها را نگه دارید و درآفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شوند و سپس آنها را به پودری نرم تبدیل کنید. بعد مقداری شیربه آن اضافه کنید تا به مایعی چسبناک تبدیل شود. این مایع چسبناک را به قسمت هایی از پوست که دوست دارید درمان شود بمالید و منتظر بمانید تا خشک شود. سپس با آب ولرم پوست خود را بشویید و آن را به صورت ضربه ای با دستمالی خشک نمایید.
درمان خانگی با بادام و عسلیک مشت بادام بردارید و آن را یک شب در آب بخیسانید. صبح بادامها را از آب بیرون آورید و پوست شان را جدا کرده و پودری کنید. سپس کمی عسل به آن ها اضافه و با هم مخلوط کنید. این مایع چسبناک را حداقل دو بار در هفته به پوست خود بمالید تا به پوستی زیبا و صورتی شفاف و روشن که همیشه آرزویش را داشتید برسید.
درمان خانگی با آرد نخود، شیر، آبلیمو و زردچوبهآرد نخود یکی از محصولاتی است که به روشنایی پوست کمک می کند و شما می توانید به عنوان محصولی بی خطر برای روشن کردن پوست خود از آن استفاده کنید. مقداری آرد نخود را با کمی زردچوبه، مقداری شیر و مقداری آبلیمو مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا به ماده ای چسبناک تبدیل شود. بعد آن را روی پوست خود بمالید و منتظر شوید تا خشک شود. سپس آن را بشویید.
درمان خانگی با سیب زمینیسیب زمینی علاوه بر مصارف خوراکی، برای پوست نیز بسیار مفید است. تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک سیب زمینی را برش دهید و آن را هر روز به صورت خود بمالید. با این کار پوستی سفید تر و روشن تر خواهید داشت. همچنین می توانید سیب زمینی را رنده کرده و آن را به صورت تفاله در آورید و آب خالص آن را برای روشن سازی پوست تان، مورد استفاده قرار دهید. برای از بین بردن هرگونه لک و قرمزی روی پوست نیز، می توان از سیب زمینی استفاده کرد. سیب زمینی برای از بین بردن تیرگی دور چشم با همین روش نیز مؤثر است.

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 آذر 22 :: 1:14 صبح :: نویسنده : فاطیما

 

طریقه استفاده عسل در ماسکهای زیبایی

مجموعه: سلامت پوست

 

 

ماسک عسل,عسل برای زیبایی پوست

 

از زمان ملکه کلوپاترا تا ملکه صبا ،عسل برای زیبایی پوست خانمها به کار میرفته است.در قرن هیجده ملکه آن زمان انگلیستان ،موهایش را به وسیله لوسیونی که از عسل درست می شد رنگ میکرد و رنگ موی درخشان ملکه در دربار آن روز معروف بوده است در دربار فرانسه کنتس ها عسل را به وسیله کرم و شیر پاکنی که از آن درست میشد مصرف می کردند.


لولامونتز زیبای آشوبگر قرن نوزده ،زیبایی خیره کننده خویش را در مایه کرمی که در منزل تهیه میکرد می دانست و آن عبارت بود از 2 قاشق عسل و یک قاشق روغن زیتون که پانزده دقیقه بر روی صورت می ماند


طریقه استفاده عسل در ماسکهای زیبایی


ماسکهای زیبایی برای پاک کردن پوست و تقویت استفاده می شود.شاید تا به حال از خواص عسل زیاد شنیده باشید . منظورم خواص خوراکی و مزایای تغذیه ای آن نیست . بد نیست بدانید عسل اثرات معجزه آسایی بر پوست دارد . معمولا در دستور ماسک های مختلفی که برای صورت توصیه می شود ، عسل هم وجود دارد . درست است که در هنگام استفاده پوست چسبناک و غیر قابل تحمل می شود ، اما شادابی و تمیزی که بعد از شست و شو به جای می ماند ، شما را وسوسه می کند تا باز هم از آن استفاده کنید . اصولا سالم ترین ماسک های صورت آنهایی هستند که در منزل و توسط خود شما تهیه می شوند . چرا که در تهیه آنها از مواد صد در صد طبیعی و بدون هیچ ماده ی افزودنی استفاده می کنید . قبل از گذاشتن ماسک روی صورت باید کاملا بقایای کرم ها و مواد آرایشی را با پنبه ی آغشته به ماده ی پاک کننده از صورت خود پاک کنید . سپس پوست صورتتان را با آب ولرم و صابون بشویید و ماسک را به صورت دورانی با حرکات دست از اطراف بینی و لب به سمت گونه ها بزنید . همچنین پیشانی و چانه را نیز با ماسک بپوشانید . اطراف چشم و لب ها را خالی نگه دارید . اگر ماسک بعد از 20-15 دقیقه اثرات خود را گذاشته و باید شسته شود ، به آرامی مواد را با آب ولرم از صورت خود پاک کنید . مطلقا به هنگام پاک کردن ماسک از صابون استفاده نکنید . می توانید در هنگامی که ماسک بر صورت دارید ، ورزش های آرام بخش یا حرکات یوگا انجام دهید . شادابی و لطافت پوست همراه با آرامش روحی ارمغان این 30 دقیقه برای شماست


ماسک شاداب کننده پوست


مواد اولیه:


دو قاشق غذا خوری آرد جو


دو قاشق چایخوری پودر نعناع


دو قاشق غذا خوری عسل


سه قاشق غذا خوری شیر


طرز تهیه و مصرف


عسل ،آرد جو و پودر نعناع را مخلوط نموده تا به صورت خمیر در آیدآنقدر شیر به مخلوط اضافه نماییدتا حالت کشدار پیدا کنداما خیلی روان نباشد


صورت و گردن را تمیز شسته،موها را عقب بزنید مواد را به صورت مالیده و مراقب زیر چشمان باشید. مدت نیم ساعت صبر کرده سپس صورت را با آب ولرم بشوییدصورت را خشک کرده و کرم مرطوب کننده مصرف کنید این ماسک پوست را صاف و عمیقا تمیز می کند


ماسک پاک کننده و ترمیم کننده منافذ پوست


مواد اولیه:


دو قاشق غذا خوری عسل


یک قاشق غذاخوری روغن بادام تلخ


طرز تهیه و مصرف


مواد فوق را مخلوط کرده صورت را آماده نماییدو ماسک فوق را با دست به مدت 3 دقیقه به صورت ماساژ دهیدنیم ساعت استراحت نموده سپس صورت را با آب ولرم شسته و کرم مرطوب کننده مصرف کنید می توانید هفته ای دو مرتبه از این کرم استفاده کنید


این ماسک سلولهای مرده و چروک را از صورت دور می نماید و همچنین برای پوست های خشک و خشن مناسب است


خانمها در هر سنی می توانند از این ماسک استفاده کنند


ماسک عسل و ماست


مواد اولیه:


دو قاشق ماست


یک قاشق عسل


طرز تهیه و مصرف


دو قاشق ماست و یک قاشق عسل را با هم مخلوط کنید . این مایع را به نحو ذکر شده روی پوست بگذارید و بعد از 20-15 دقیقه شست و شو دهید . عسل علاوه بر خاصیت ضدعفونی باعث باز شدن منافذ پوست و خروج جوش های سر سیاه خواهد شد . همچنین ماست با حفظ تعادل اسیدی پوست به شادابی آن و جلوگیری از جوش های چرکی کمک خواهد کرد .


ماسک سیب و عسل


مواد اولیه:


سیب


یک قاشق عسل


طرز تهیه و مصرف


سیب را بشویید و همراه پوست رنده کنید . یک قاشق عسل را روی آن بریزید ، کاملا مخلوط کنید و به عنوان ماسک روی صورت بگذارید . این ماسک نیز اثرات نرم کنندگی و ضد آکنه دارد .


ماسک هلو ، زردآلو و عسل


مواد اولیه:


هلو


زرد الو


یک قاشق عسل


طرز تهیه و مصرف


هلو و زردآلو را همراه با پوست له کنید و با یک قاشق عسل ، مایعی خوشبو و مفید برای انواع پوست ها تهیه کنید .


ماسک خیار ، عسل و لیمو ترش


مواد اولیه:


خیار


دو عدد لیمو ترش


رنده پوست لیمو


یک قاشق عسل


طرز تهیه و مصرف


خیار را با پوست رنده کنید . دو عدد لیمو ترش را درون آن بچکانید و یک قاشق عسل نیز به آن اضافه کنید . می توان از رنده شده ی پوست لیمو هم در ماسک استفاده کرد . خیار باعث سفتی پوست و جلوگیری از افتادگی ، خنک کنندگی و کاهش چین و چروک می شود .


ماسک موز و عسل


مواد اولیه:


موز


دو قاشق عسل


یک قاشق پودر جوانه گندم


طرز تهیه و مصرف


مخلوط موز له شده و دو قاشق عسل ، ماسک بسیار مناسبی جهت پوست های خشک است . در زمستان که دست ها نیز اغلب پوسته پوسته و خشک می شوند می توانید از این ماسک برای دستان استفاده کنید . همچنین اضافه کردن یک قاشق پودر جوانه ی گندم به این ماسک اثر آن را بیشتر خواهد کرد .


ماسک عسل و گلیسیرین و جوانه ی گندم


مواد اولیه:


سفیده تخم مرغ یک عدد


یک قاشق عسل


یک قاشق جوانه گندم


چند قطره گلیسیرین


چند قطره اب لیمو ترش


طرز تهیه و مصرف


یک سفیده ی تخم مرغ را کاملا بزنید . یک قاشق عسل ، یک قاشق جوانه ی گندم و چند قطره گلیسیرین و یکی دو قطره آب لیمو ترش برای بهتر شدن عطر ماسک به آن اضافه کنید . این مایع به صورت مخلوط کرم رنگی درمی آید که اثرات فوق العاده ای در نرمی و لطافت پوست دارد. دوستان التماس دعا دارم امیداست مورد استفاده قرار بگیرد.....


 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 آذر 22 :: 1:5 صبح :: نویسنده : فاطیما

 

ماسکی با فواید فوق العاده به کمک زردچوبه

 

 

 

ماسکی با فواید فوق العاده به کمک زردچوبه

 

اگر احساس کردید که پوستتان به طور غیرمعمولی تیره شده وتلاش می‌کنید که رنگ آن روشن و درخشان شود، می‌توانید برای رسیدن به هدفتان به ادویه زردچوبه اعتماد کنید.


شبکه خبری تورنتو نیوز در مقاله جدیدی دراین ‌باره آورده است: زردچوبه تاثیرات درمانی بسیاری دارد و یکی از پرمصرف‌ترین ادویه‌ها در غذاهای هندی است. در این مقاله به خصوص روی تاثیر مطلوب این ادویه بر سلامت و شفافیت پوست تمرکز شده است.


به این ترتیب اگر مایل هستید تیرگی پوست خود را برطرف کنید، مقدار کمی پودر زردچوبه را با آب‌ خیار و آب لیمو مخلوط کرده و این مخلوط را روی پوست خود بمالید. پس از 15 دقیقه پوستتان را با آب بشویید. اگر می‌خواهید از این روش نتیجه مطلوب را بگیرید، هر روز آن را تکرار کنید تا شاهد تغییرات چشمگیری باشید. همچنین مالیدن مخلوطی از زردچوبه و مقدار کمی خامه بر روی پوست این بافت را نرم و انعطاف‌پذیر می‌کند.

منبع : isna.ir

 

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 آذر 22 :: 12:56 صبح :: نویسنده : فاطیما

 

اگر پوست تان خشک شده است، بخوانید

وقتی شما خواب هستید پوست شما وارد مرحله التیام و ترمیم می‌شود اما خشکی هوای داخل اتاق می‌تواند باعث از بین رفتن سریع سلول‌های سطحی پوست و ایجاد زبری و پوسته پوسته شدن پوست شود؛ برای پیشگیری از این مسئله ...
خشکی پوست باعث پوسته پوسته شدن، کدری، ایجاد برجستگی‌های اگر پوست تان خشک شده است، بخوانیدقرمز رنگ روی پوست و عمیق‌تر شدن خطوط روی صورت می‌شود، در نتیجه چهره شما پیرتر به‌نظر می‌رسد. جدا از این، خشکی پوست می‌تواند باعث ایجاد ترک‌های بسیار ظریف میکروسکوپی روی پوست شود. از این مسیر باکتری‌ها می‌توانند وارد بخش‌های عمقی پوست شده و ایجاد عفونت کنند. با این برنامه ساده می‌توانید از خشکی پوست و عوارض آن پیشگیری کنید.


صورت1 - مثل پوست نوزاد، پوست‌تان را نرم کنیدخشکی باعث خشونت و زبری پوست می‌شود ولی اغلب اسکراب‌های نرم‌کننده پوست بیش از حد زبر و خشن هستند و حتی با حذف عمقی لایه فوقانی روی پوست، خشکی روی آن را تشدید می‌کنند. برای پاک‌سازی کردن موثر اما ملایم صورت بدون از بین بردن رطوبت آن می‌توانید به‌جای اسکراب معمول از لیف نوزاد استفاده کنید که نرم‌تر و ملایم‌تر از اسکراب‌های معمولی است؛ برای این کار تنها کافی است لیف را مرطوب کرده و با حرکات دایره‌ای با شعاع کوچک صورت را ماساژ دهید.
2 - یک استفاده متفاوت از شیراغلب پاک‌کننده‌ها یک راز دارند: آن‌ها حاوی ماده‌ای هستند به نام سدیم لوریل سولفات؛ این ماده رطوبت را به‌خود جذب می‌کند؛  برای این‌که پوست‌تان خشک نشود از پاک‌کننده‌های ملایم، بدون کف و بدون عطر استفاده کنید (مواد شیمیایی که در عطر وجود دارند، می‌توانند باعث خشکی پوست شوند). می‌توانید از شیرپاک‌کن‌های ملایم استفاده کنید یا این‌که از همان پاک‌کننده معمول خودتان استفاده کرده و 2 یا 3 بار در هفته شیر روی پوست‌تان بمالید تا پوست استراحت کرده و آب‌رسانی کافی به آن انجام شود. اسیدلاکتیک موجود در شیر به‌عنوان یک پاک‌کننده ملایم عمل کرده و چربی موجود در آن باعث افزایش رطوبت پوست می‌شود بنابراین در این مورد از شیرهای پرچرب استفاده کنید. 
حدود 85 گرم شیر را داخل فنجان ریخته و یک لیف نرم را با آن مرطوب کنید و سپس پوست صورت را با آن ماساژ دهید. در عین حال لیف، پوست را اکسفولیاته می‌کند و هم به پوست‌تان رطوبت می‌رساند در نتیجه شما با یک تیر 2 نشان می‌زنید. فقط یادتان باشد اول آرایش چشم‌ها را پاک کنید؛ شیر سنخیتی با سرمه ندارد!
3 - این ماسک را فراموش نکنید2 بار در هفته یک ماسک آلوورا روی پوست خود بگذارید تا آب‌رسانی به پوست انجام شده و قرمزی و التهاب آن کاهش یابد. می‌توانید از ماسک‌های آماده حاوی آلوورا استفاده کنید. اگر هم بتوانید برگ تازه آلوورا‌ پیدا کنید عالی است؛ برگ را باز کرده و یک لایه ضخیم از شیره آن را روی پوست تمیز بمالید؛ بگذارید شیره به‌مدت 15 دقیقه روی پوست بماند و سپس آن را بشویید.
4 - از رطوبت دور نشویدوقتی شما خواب هستید پوست شما وارد مرحله التیام و ترمیم می‌شود اما خشکی هوای داخل اتاق می‌تواند باعث از بین رفتن سریع سلول‌های سطحی پوست و ایجاد زبری و پوسته پوسته شدن پوست شود؛ برای پیشگیری از این مسئله از یک دستگاه بخور (رطوبت‌ساز) در اتاق‌خواب خود استفاده کنید. راه ساده‌تر؛ گذاشتن یک قابلمه یا کتری پر از آب روی رادیاتور است. برخی از گیاهان هم به‌طور طبیعی فضای اطراف خود را مرطوب می‌کنند مثل بامبو یا فیکوس که می‌توانید آن‌ها را در اتاق خواب خود بگذارید.
5 - مراقب پلک چشم باشیدبیشترین قسمتی که در پوست صورت ممکن است دچار خشکی شود پوست پلک‌هاست. اگر پلک‌های شما قرمز یا زبر است یا این‌که خارش دارند 2 یا 3بار در روز روی آن‌ها کرم هیدروکورتیزون بمالید(قبل از آن آرایش‌تان را پاک کنید) تا به هیدراته شدن آن‌ها کمک کرده و قرمزی و خارش آن‌ها هم کاهش پیدا کند. 


بدن1 - ترتیب استفاده مهم استوقتی موهای‌تان را می‌شویید به‌طور ناخواسته مقداری شامپو و نرم‌کننده روی بدن شما جاری می‌شود، این کار باعث می‌شود یک لایه بسیار نازک از مواد پاک‌کننده که در بسیاری از محصولات بهداشتی مو یافت می‌شود روی بدن شما باقی بماند. در نتیجه وقتی با یک صابون ملایم بدون عطر بدن خود را شست‌وشو دهید این مواد شیمیایی به سرعت از روی پوست پاک شده و احیانا باعث خشکی پوست و آزار آن نخواهند شد. پس همیشه سعی کنید ابتدا موهای خود را  بشویید و بعد از آن بدن خود را شست‌و‌شو دهید.
2 - مراقب دست‌های‌تان باشیداستفاده از روغن زیتون گرم می‌تواند دست‌های خشک و زبر شما را شاداب و نرم کند. روغن زیتون غنی از اسکوالین است که چربی طبیعی پوست را تقویت کرده و گرمای روغن هم باعث نفوذ عمیق‌تر آن به پوست می‌شود. نصف فنجان روغن زیتون تصفیه نشده را به‌مدت 20 ثانیه داخل مایکروفر گذاشته و سپس آن را روی پوست دست‌ها ماساژ بدهید؛  در مرحله بعد هم هر دست را با کیسه پلاستیک پوشانده و به‌مدت 5دقیقه داخل یک کاسه آب گرم فرو ببرید تا گرمای آب به جذب بهتر روغن کمک کند. سپس دست را از داخل آب و کیسه خارج کنید. یادتان باشد بعد از این کار دست‌تان را نشویید. اگر از چربی دست‌ها ناراحت هستید با یک حوله کمی چربی‌ آن را بگیرید. 3 - لوسیون خود را تقویت کنیداز داروخانه یک شیشه گلیسیرین بخرید و به مرطوب‌ کننده مورد علاقه‌تان 3 قطره گلیسیرین اضافه کنید. گلیسیرین یکی از موثرترین مرطوب‌کننده‌های طبیعی است و کمک می‌کند رطوبت وارد پوست شده و رطوبت پوست از بین نرود.
4 - جلوی پوسته‌پوسته شدن را بگیریداگر برجستگی‌های سطحی قرمز رنگی روی پوست‌تان وجود دارد و پوسته‌پوسته می‌شود باید از یک ترکیب دارویی قوی برای مرطوب کردن پوست استفاده کنید. این ترکیب حاوی لاکتات آمونیوم و اسیدلاکتیک است تا پوست را نرم کرده و حالت پوسته‌پوسته شدن را از بین ببرد. ماهیت پاک‌کننده طبیعی اسیدلاکتیک، سلول‌های مرده پوست را حذف کرده و امکان نفوذ عمیق‌تر مواد مرطوب‌کننده را فراهم می‌کند. ابتدا پوست را تمیز کرده و بعد از استفاده اجازه دهید 5 تا 10 دقیقه مواد روی پوست شما باقی بمانند. سپس پوست را بشویید. 
 5 -  بروید سراغ جومعمولا همراه با خشکی، خارش هم وجود دارد؛ برای برطرف کردن آن سراغ محصولات بهداشتی(صابون، شامپو بدن و لوسیون) بروید که حاوی جو باشند. جو به‌طور طبیعی خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد و رطوبت پوست را حفظ کرده و در عین حال خاصیت ضد‌التهابی نیز دارد.


گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
منبع : زندگی ایده آل

 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 آذر 21 :: 8:41 عصر :: نویسنده : فاطیما


راحل بسیار ساده برای سفید کردن پوست به صورت طبیعی وجود دارد

صورت خود را با ملایمت با صابون بشورید و سپس با یک پارچه پنبه ای نرم روی صورت خود ماساژ دهید تا پوست های مرده صورت از بین برود. این کار به لایه برداری سلول های مرده پوست کمک می کند و اولین گام برای سفید کردن پوست است.

پاک کننده و سفید کننده طبیعی
آب گوجه فرنگی را با مخلوطی از آب لیمو را در یک بطری بریزید و درون یخچال بگذارید. اگر آب گوجه فرنگی آماده نداشتید گوجه فرنگی و آبلیمو را در مخلوط کن بریزید. هر روز صبح از این محلول استفاده کنید، به مدت 15 دقیقه و پس از آن صورت خود را بشورید و بار دیگر با پارچه پنبه صورت خود را ماساژ دهید. اضافی محلول را میتوانید درون شیشه بریزید و برای دفعه بعد استفاده کنید.این سفید کننده و پاک کننده اثری بسیار عمیق بر روی زیبایی پوست شما و سفید شدن آن دارد.

ماسک قبل خواب
قبل از اینکه به رختخواب بروید ماسکی از عسل و آبلیمو را به عنوان مرطوب کننده بر روی پوست قرار دهید.پ قاشق چایخوری عسل را با مقداری آبلیمو مخلوط کنید تا به خوبی یکدست شود و به صورت خمیری شود، به صورت خود بزنید و بعد از15 دقیقه طبق روال قبلی با آب ولرم و پارچه پنبه ای صورت خود بشورید .

لایه برداری عمیق
1 بار در هفته باید صورت خود را لایه برداری عمیق کنید، 1 قاشق غذاخوری شکر دانه سفید را به همراه 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را باهم مخلوط کنید، بر روی پوست مالش دهید هفته ای 1 مرتبه، توجه داشته باشید که حرکات انگشت باید به صورت دایره ای باشد.

آلوورا
راه دیگر برای روشن کردن پوست استفاده از ژل آلوورا است، 2 بار در روز صبح و شب استفاده کنید به سفید کردن پوست و رطوبت پوست کمک می کند همچنین به عنوان یک خنک کننده پوست اثر شگفت انگیزی در جلوگیری از خارش پوست دارد

منبع :http://www.parscloob-ب

 




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 283335


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس