سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
پنج شنبه 92 فروردین 29 :: 4:25 صبح :: نویسنده : فاطیما

 

سرکه
استفاده از سرکه به عنوانِ تونرِ پوست به زمان‌های خیلی دور باز می‌گردد، و امروزه نیز به‌‌ همان اندازه مؤثر به شمار می‌رود. پس از شستشوی صورتتان، 1 قاشقِ غذاخوری سرکه سیب را با 2 فنجان آب مخلوط کنید و پوستتان را با آن آبکشی کنید تا تمیز و سفت شود. همچنین می‌توانید ¼ فنجان سرکه سیب را با ¼ فنجان آب مخلوط کرده و به عنوانِ تونر پوستتان را با آن پاک نمایید

دسته گل رز های رنگی

شیر
در اینجا دستورالعملِ دیگری برای تهیه ماسک صورت در خانه را به شما ارائه می‌کنیم. ¼ فنجان شیرِ خشک را با میزانی آب مخلوط کنید تا به یک خمیرِ سفت دست پیدا کنید. سپس صورتتان را به طورِ کامل با این خمیر پوشانده و صبر کنید تا مخلوط رویِ صورتتان خشک شود. صورتتان را با آبِ گرم بشویید. خواهید دید که پوستتان تا چه اندازه جوان و شاداب شده است. 
بلغور جو دوسر


دسته گل رز های رنگی
اگر می‌خواهید سریعاً تغییری مثبت در ظاهرِ خود ایجاد کنید، این ماسکِ بلغور را امتحان کنید. ½ فنجان آبِ گرم (و نه آبِ جوش) را با 1/3 فنجان بلغورِ جو دوسر مخلوط کنید. پس از اینکه بلغور 2 تا 3 دقیقه در آبِ گرم باقی ماند، 2 قاشق غذاخوری ماست، 2 قاشق غذاخوری عسل و سفیده 1 عدد تخم مرغ را به آن اضافه کنید. سپس یک لایه نازک از این مخلوط را رویِ صورتتان قرار دهید و به مدتِ 10 تا 15 دقیقه اجازه دهید تا رویِ پوستتان باقی بماند. مخلوط را با آب گرم از روی پوستتان بشویید (اطمینان حاصل کنید که هنگامِ شستشوی مخلوط از رویِ پوستتان یک صافیِ پلاستیکی رویِ دریچه چاه قرار می‌دهید؛ تا دانه‌های بلغور موجبِ گرفتگیِ لوله‌ها نشوند). 
مایونز
وقتی می‌توانید پوستتان را با مایونزی که در یخچالتان قرار دارد نرم کنید، چرا پولتان را صرفِ خریدِ کرم‌های گرانقیمت کنید؟ به آرامی مایونز را بر رویِ پوستِ صورتتان پخش کنید و اجازه دهید 20 دقیقه رویِ پوستتان باقی بماند. سپس آن را از رویِ صورتتان پاک کرده و با آبِ سرد بشویید. پوستِ صورتتان نرم و لطیف خواهد شد.
ماست
برایِ کمک به لطافت و زیباییِ پوستتان مجبور نیستید حتماً به اسپا بروید: 
برای تمیز کردنِ پوست و تنگ کردنِ منافذِ آن، مقداری ماست رویِ صورتتان قرار داده و اجازه دهید که به مدتِ 20 دقیقه بماند. 
به عنوانِ یک ماسکِ صورتِ احیا کننده، 1 قاشقِ چایخوری ماست را با آبِ ¼ برش از یک پرتقال، و مقداری از پالپِ پرتقال و 1 قاشق چایخوری ژلِ آلوئه ورا مخلوط کنید. این مخلوط را حداقل 5 دقیقه رویِ صورتتان قرار دهید و سپس آن را بشویید

دسته گل رز های رنگی
خردل
مقداری کمی خردلِ زرد به پوست‌تان بزنید تا آن را شاداب و سرزنده کند. البته قبل از انجامِ این کار خردل را رویِ قسمتِ کوچکی از پوستتان زده و کمی صبر کنید تا مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید و پوستتان را آزار نخواهد داد.
لیمو
یک ماسکِ صورت درست کنید که هم لایه بردار و هم مرطوب کننده باشد. آبِ یک عدد لیمو را با ¼ فنجان روغن زیتون یا روغن بادامِ شیرین مخلوط کنید.
 تخم مرغ
چه کسی وقت و پولِ این را دارد که هر بار به اسپا مراجعه کرده و به شخصی که می‌گوید پوست‌تان افتضاح شده است هزینه گزافی بدهد؟! به جایِ آن سری به یخچال بزنید و یک تخم مرغ بردارید. اگر پوست‌تان خشک است باید آن را مرطوب کنید، پس زرده تخم مرغ را جدا کنید و آن را بزنید تا صاف شود. افرادی که پوست‌شان چرب است نیز می‌توانند از سفیده تخم مرغ به عنوانِ ماسک استفاده کنند و در صورتِ تمایل چند قطره آبلیمو و یا عسل به آن اضافه کنند. افرادی که پوست‌شان نرمال است می‌توانند از تخم مرغِ کامل استفاده کنند. تخم مرغِ زده شده را رویِ پوستتان قرار دهید و 30 دقیقه صبر کنید، سپس آن را آبکشی کنید. پوستِ جدیدتان را دوست خواهید داشت!

اسکراب نعنا برای لطافت پادسته گل رز های رنگی

برای لطافت و زیبایی پاهای تان از این اسکراب ساده استفاده کنید.

این اسکراب ارزان می تواند لطافت را به پوست شما بازگرداند و خستگی پاهای‌تان را از بین ببرد.

مواد لازم

  • ¼ 1 فنجان نمک دریا

  • ¼ فنجان روغن بادام شیرین

  • 2 تا 3 قطره روغنِ معطرِ نعنا

طرز تهیه:

  • محتویات را با هم مخلوط کنید. قبل از استفاده از اسکراب پاهایتان را 10 تا 15 دقیقه داخلِ آبِ گرم خیس کنید. این کار لایه?برداری را آسان?تر می?کند. در صورتِ تمایل می?توانید اسکراب را قبل از استفاده، داخلِ ماکروفر گرم کنید.
  • اسکراب را بر سطحِ پایتان قرار داده و با حرکاتِ دورانی بمالید. سپس اجازه دهید که اسکراب به مدتِ 10 دقیقه رویِ پایتان بماند و استراحت کنید و پس از 10 دقیقه اسکراب را با آبِ گرم از رویِ پایتان بشویید.

 

دسته گل رز های رنگیدسته گل رز های رنگیدسته گل رز های رنگی

 

 

 

تونر آویشن و اسطوخودوس

می توانید هر روز صورت خود را با این تونر طبیعی پاک کنید و از تاثیر آن بر روی پوست تان مطمئن باشید.

تونرِ آویشن و اسطوخودوس می تواند جایگزین بسیار خوبی برای مواد آرایشی تجاری باشد.

موادِ لازم: 
  • 10 گرم آویشنِ خشک
  • 250 میلی لیتر آب
  • 2 قطره روغن گیاهیِ اسطوخودوس
دستورالعمل: 
آویشن را در فنجان یا قوری بریزید. رویِ آن آبِ جوش ریخته و اجازه دهید تا دم بکشد (تا زمانی که آبِ جوش سرد شود). سپس دم کرده را صاف کرده و روغن را اضافه کنید. این محلول را در یخچال نگه داشته و در طولِ روز با یک پنبه پوستِ خود را با آن تمیز کنید.

مرهم ترک پا

این مرهم طبیعی و خوشبو می تواند بیشتر از هر کالای تجاری مشابه خود برای درمان ترک و خشکی پا موثر واقع شود.

کافی است برای چند روز این مرهم خوشبو و مؤثر را به پایتان بزنید تا پوستتان به نرمی پای یک کودک شود!
مواد لازم:

  • ? فنجان کره کاکائو
  • ? فنجان روغن جوجوبا
  • ½ فنجان روغن بادام شیرین
  • ? فنجان گلیسیرین
  • ? فنجان موم زنبور عسل
  • 5 قطره روغن معطر اسطوخودوس
  • 5 قطره روغن معطر نعنا
  • 5 قطره روغن درخت چای

دستورالعمل:    
در یک ظرف مناسب و بر روی حرارت ملایم، موم زنبور عسل را به همراه کره کاکائو ذوب کنید. پس از آن روغن‌ها و گلیسیرین را به آن‌ها اضافه کنید. سپس مخلوط را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید تا به آرامی خنک شوند. در آخر باید روغن‌های معطر را افزوده و مخلوط آماده شده را در یک ظرف یا قوطی کِرِم بریزید.

 

دسته گل رز های رنگیدسته گل رز های رنگیردسته گل رز های رنگیمنبع پارسه گرد




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 فروردین 29 :: 4:13 صبح :: نویسنده : فاطیما

زمانی که به موز دسترسی دارید، چرا به بوتاکس نیاز پیدا کنید؟ درست است! شما می‌توانید یک موز را به عنوانِ ماسکِ طبیعی صورت مورد استفاده قرار دهید. این ماسک پوستتان را مرطوب و نرم می‌کند. یک موزِ متوسط و رسیده را له کنید تا به صورتِ پوره در بیاید؛ سپس آن را رویِ پوستِ صورت و گردنِ خود قرار دهید. اجازه دهید این ماسک 10 تا 20 دقیقه رویِ پوستتان باقی بماند و سپس آن را با آبِ سرد از رویِ پوستتان بشویید. یک دستورالعملِ محبوبِ دیگر این است که یک موزِ متوسط، ¼ فنجان ماست و 2 قاشقِ غذاخوری عسل را با هم مخلوط کرده و به عنوانِ ماسک رویِ پوستِ صورتتان قرار دهید. 
برای مشاهده صفحات بعد بر رو




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 فروردین 29 :: 4:11 صبح :: نویسنده : فاطیما

ما لیمو را به عنوانِ نیروگاهِ ویتامین C می‌شناسیم که مزایای زیبایی شگفت‌آوری دارد. در اینجا 6 مورد از این مزایا را شرح می‌دهیم. 

احتیاط: لیمو باعث می‌شود که پوستتان در برابرِ نورِ خورشید حساس‌تر شود. بنابراین پس از استفاده موضعیِ لیمو تا مدتِ طولانی در معرضِ نورِ مستقیمِ خورشید قرار نگیرید). 
  1. لایه برداری پوست مرده: با شستنِ پوستتان با مخلوطِ آبلیمو و مقدارِ اندکی شکر، پوست‌های مرده را لایه برداری کرده و پوستِ جدید را به سطح بیاورید. 
  2. صاف کردنِ چروک‌ها: 1 فنجان شیرِ جوش، 2 قاشقِ چایخوری آبِ لیمو و 1 قاشق غذاخوری ماءالشعیر را با هم مخلوط کنید. اجازه دهید مخلوط سرد شده و دمای آن به دمای اتاق برسد. سپس آن را رویِ صورتتان قرار دهید و قبل از پاک کردن اجازه دهید بماند تا خشک شود. 
  3. برای روشن کردنِ لکه‌های ناشی از سن می‌توانید به آن‌ها قدری آب لیموی تازه بزنید و پس از 15 دقیقه آن‌ها را بشویید. این کار را 2 بار در روز تکرار کنید. 
  4. یک ماسکِ صورت درست کنید که هم لایه‌بردار و هم مرطوب کننده باشد. آبِ 1 عدد لیمو را با ¼ فنجان روغن زیتون و یا روغنِ بادامِ شیرین مخلوط کنید. 
  5. برایِ مبارزه با شوره سر روزانه پوستِ سرتان را با 2 قاشق غذاخوری آب لیمو ماساژ دهید. سپس مو‌هایتان را با آب آبکشی کنید و در آخر آن‌ها را با مخلوطِ یک فنجان آب و یک قاشق چایخوری آب لیمو، آبکشی نمایید. 
  6. برای سفید کردن و تمییز کردنِ ناخن‌های‌تان آن‌ها را در مخلوطی از 1 فنجان آبِ ولرم و ½ فنجان آب لیمو، به مدتِ 5 دقیقه قرار دهید. سپس داخلِ پوستِ لیمو را نیز رویِ ناخنهای‌تان بمالید




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 فروردین 29 :: 4:9 صبح :: نویسنده : فاطیما


شاید بهتر باشد به جای اینکه به سراغ کرم‌های گران‌قیمتِ ضد چروک بروید، راه حل‌های طبیعی را آزمایش کنید. 

 چین و چروک صورت، یکی از مواردی است که باعث می‌شود افراد اعتماد به نفس خود را از دست داده و احساس پیری کنند. با مواد طبیعی می توانید تا حدی جلوی این چین و چروک ها را بگیرید.
سفید? تخم مرغ
سفید? چند تخم مرغ را در یک کاسه بریزید و به آرامی بر روی پوستتان بمالید و ماساژ دهید. سپس بگذارید حداقل به مدت 15 دقیقه بر روی پوستتان بماند و خشک شود. پس از آن می‌توانید پوستتان را به آرامی با آب گرم بشورید و شاهد معجزه ویتامین E و ویتامین B موجود در تخم مرغ باشید. 
روغن زیتون
روغن زیتون طبیعی می‌تواند به پوست شما نرمی و انعطاف پذیری بی‌نظیری را هدیه کند. چند قطره از روغن زیتون را قبل از خواب بر روی پوستتان بریزید و به آرامی پوستتان را ماساژ دهید. سپس با یک حوله نرم پوستتان را خشک کنید تا به هنگام بیدار شدن از خواب، پوستی نرم و لطیف را تجربه کنید. 
ماساژ
از لوسیون مورد علاقه‌تان استفاده کنید و به آرامی پوستتان را ماساژ دهید. سعی کنید بر روی مواضع دارای چروک همچون زیر چشم، گردن و پیشانی تمرکز کنید. برای درمان هم می‌توانید به یک ماساژور مراجعه کنید، تا نقاط دارای چروک شما را ماساژ دهد. 
میوه و سبزیجات
میوه و سبزیجات تازه به سبب داشتن ویتامین A و D منجر به استحکام و درخشش پوست شما می‌شوند. در صورتی که علاقه شما نسبت به میوه و سبزیجات کم است، سعی کنید آبمیوه‌های طبیعی را بنوشید. 
آب لیمو
چند لیموی تازه را ببرید و آب آن‌ را بر روی پوستتان بمالید و ترجیحا بر روی نقاط دارای چروک بکشید. اسید موجود در لیمو باعث می‌شود تا پوست شما روشن‌تر شود و چین و چروک‌ها کمتر به نظر برسند. همچنین بوی تازه لیمو باعث ایجاد حس تازگی در شما می‌شود.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 فروردین 29 :: 4:5 صبح :: نویسنده : فاطیما


روغن های طبیعی بهترین و طبیعی ترین راه ممکن برای تقویت، ترمیم و سالم نگه داشتن موها هستند.

داشتن مو‌های سالم آرزویِ بسیاری از زنان و مردان است. نگهداری از مو‌ها و ساختار آن‌ها و سالم نگه داشتنشان کار ساده‌ای نیست. اغلب نگه داشتن PH مو‌ها در وضعیت متعادل و سالم، کار مشکلی است؛ بسیاری از نرم کننده‌ها و کرم‌ها به این امر کمک می‌کنند، اما در عوض به بافت طبیعی مو نیز آسیب می‌زنند. اما روغن‌های طبیعی عملکردِ متعادلی دارند. آن‌ها بدون هیچ گونه عوارضی مو‌های آسیب دیده را ترمیم می‌کنند. استفاده از روغن‌های گیاهی بهترین و طبیعی‌ترین روش برای ترمیم هر نوع آسیب دیدگی مو است.
روغن اسطوخودوس
روغن اسطوخودوس بی‌خطر‌ترین و ملایم‌ترین روغن گیاهی برای پوست و موی شماست. این روغن هیچ گونه عارضه جانبی ندارد و برای درمان مشکلات مو‌ها استفاده می‌شود. برای مثال، روغن اسطوخودوس بهترین درمان ریزش مو‌ها است. تحقیقات ثابت کرده‌اند که ماساژ دادن روغن اسطوخودوس بر روی پوست سر، به کاهش ریزش مو و همچنین رشد مو‌ها کمک می‌نماید.
روغن برگ بو
استفاده از روغن برگ بو، به منظورِ تسریع رشد مو‌ها توصیه شده است. شما می‌توانید 6 قطره از این روغن را با 6 قطره روغن اسطوخودوس و 113 گرم روغن زیتون، مخلوط کنید و ترکیبی بسیار مغذی را برای مو‌هایتان درست کنید؛ سپس با این مخلوط کفِ سر و مو‌هایتان را ماساژ دهید و اجازه دهید روغن‌ها به مدت نیم ساعت روی سرتان باقی بمانند؛ بعد از آن مو‌هایتان را با یک شامپوی گیاهی بشویید. برای بدست آوردن بهترین نتیجه، این درمان را دوبار در هفته تکرار کرده و به مدت 3 ماه ادامه دهید. این روغن همچنین برای بهبود دردهای عصبی و زخم‌های پوستی مفید است.
روغن درخت چای
روغن درخت چای دارای خواص بیشماری برای پوست و مو است. این روغن برای رشد و سلامتی مو و رفع شوره سر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روغن همچنین ریزش مو را کاهش می‌دهد. 10 قطره از این روغن را با 56 گرم روغن زیتون مخلوط کرده و کف سرتان را با آن ماساژ دهید. برای داشتن مو‌های بلند و پر حجم و رهایی از شوره سر، این درمان را یکبار در هفته و به مدت یک ماه انجام دهید.
روغن جوجوبا
روغن جوجوبا موجب تقویت پیاز موی شما می‌شود. این روغن موجب ترمیم مو‌های کدر، خشک و آسیب دیده می‌شود. این روغن همچنین رطوبت را در مو‌هایتان حفظ کرده و موجبِ تسریع رشد مو‌هایتان می‌شود. این روغن را بر روی کف سر و موهای خود ماساژ دهید و اجازه دهید تا یک ساعت رویِ آن‌ها باقی بماند. این روغن درخشش زیبایی به مو‌های سیاه می‌دهد. پس از یک ساعت این روغن را با شامپوی همیشگی تان از روی سر خود شسته و آبکشی نمایید.
روغن رزماری
روغن رزماری موجب رشد و تقویت مو‌ها می‌شود. این روغن را با روغن جوجوبا و روغن زیتون مخلوط کرده و به ریشه موهایتان بزنید. این ترکیب ریشه مو‌ها را تغذیه کرده و موجب رشد مو‌ها می‌شود. اگر با روغن رزماری که آن را گرم کرده‌اید، کف سر و مو‌هایتان را ماساژ دهید، مو‌های براق و پر حجمی خواهید داشت.
روغن لیمو
روغن لیمو علاوه بر خواصی که برای پوست دارد، موجب تقویت مو‌ها شده و به آن‌ها ظاهری درخشان می‌بخشد. این روغن پیاز مو را تقویت کرده و ریزش مو را کنترل می‌کند. این روغن درمان مؤثری برای شوره سر است.
می‌توانید برای تقویت مو‌هایتان از روغن زیتون نیز استفاده کنید.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 فروردین 29 :: 4:1 صبح :: نویسنده : فاطیما




 برای شفاف شدن و درخشندگی پوستتان این اسکرابِ طبیعی را امتحان کنید.

این اسکراب درخشندگیِ سالمی را به پوستِ صورتتان هدیه می‌دهد. 

مواد لازم: 

  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 قاشق غذاخوری آبِ پرتقالِ صاف شده
  • 3 قاشقِ غذاخوری بادامِ آسیاب شده
  • ماست طبیعی و سفت تا به محتویات حالتی خمیر مانند بدهد
  • 1 قطره روغنِ معطرِ پرتقال

دستورالعمل: 

  1. عسل را کمی حرارت دهید تا آب شود، سپس آبِ پرتقال را به آن اضافه کنید. آن را از رویِ حرارت بردارید و اجازه دهید تا دوباره به آرامی سرد شود. 
  2. سپس مخلوطِ عسل را با بادامِ آسیاب شده ترکیب کنید و به این مخلوط قدری ماست بیافزایید تا حالتی خمیری پیدا کند. به مخلوطِ خمیری‌تان یک قطره روغنِ معطرِ پرتقال اضافه کرده و آن را به خوبی هم بزنید. 
  3. برای استفاده از این اسکراب، با حرکاتِ دورانی آن را رویِ صورت و گردن ماساژ دهید (به محدوده اطرافِ چشم‌ها و لب وارد نشوید). پس از ماساژ صورتتان را آب بکشید و به آرامی با حوله خشک کنید (حوله را رویِ پوستِ صورت‌تان نکشید)




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 فروردین 29 :: 4:1 صبح :: نویسنده : فاطیما




 برای شفاف شدن و درخشندگی پوستتان این اسکرابِ طبیعی را امتحان کنید.

این اسکراب درخشندگیِ سالمی را به پوستِ صورتتان هدیه می‌دهد. 

مواد لازم: 

  • 1 قاشق غذاخوری عسل
  • 1 قاشق غذاخوری آبِ پرتقالِ صاف شده
  • 3 قاشقِ غذاخوری بادامِ آسیاب شده
  • ماست طبیعی و سفت تا به محتویات حالتی خمیر مانند بدهد
  • 1 قطره روغنِ معطرِ پرتقال

دستورالعمل: 

  1. عسل را کمی حرارت دهید تا آب شود، سپس آبِ پرتقال را به آن اضافه کنید. آن را از رویِ حرارت بردارید و اجازه دهید تا دوباره به آرامی سرد شود. 
  2. سپس مخلوطِ عسل را با بادامِ آسیاب شده ترکیب کنید و به این مخلوط قدری ماست بیافزایید تا حالتی خمیری پیدا کند. به مخلوطِ خمیری‌تان یک قطره روغنِ معطرِ پرتقال اضافه کرده و آن را به خوبی هم بزنید. 
  3. برای استفاده از این اسکراب، با حرکاتِ دورانی آن را رویِ صورت و گردن ماساژ دهید (به محدوده اطرافِ چشم‌ها و لب وارد نشوید). پس از ماساژ صورتتان را آب بکشید و به آرامی با حوله خشک کنید (حوله را رویِ پوستِ صورت‌تان نکشید)




موضوع مطلب :

1   2   3   >   
 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 283118


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس