سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
پنج شنبه 91 بهمن 12 :: 10:22 عصر :: نویسنده : فاطیما


لوسیون گیاهی سفت کننده صورت



گوجه فرنگی : از آب گوجه فرنگی می توان به عنوان لوسیون سفت کننده صورت استفاده کرد. یا آن را با کشک یا شیرمخلوط کرد و به عنوان کرم صورت مورد استفاده قرار داد. این کرم برای پوست چرب بسیار مفید است. یک گوجه فرنگی را دو نصف کنید و دو نیمه را با حرکتی دایره وار روی صورت بمالید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند. سپس صورتتان را بشویید. یک قاشق غذاخوری آب لیمو، 1 قاشق غذاخوری خامه و 2 قاشق آب گوجه فرنگی را با هم مخلوط کنید و نیم ساعت قبل از حمام آن را روی بدنتان بمالید.


 

سک چین زیر چش _*??l?*?? ?????? ???|?????? ???? ?????π???? ???????? ?|??? ? ?????? *??l?*??_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*??l?*?? ?????? ???|?????? ???? ?????π???? ???????? ?|??? ? ?????? *??l?*??_

 

سفیده تخم مرغ را خوب به هم زده زیر چشم مى گذاریم. براى جلوگیرى از چین و چروک پوست لانولین را مى توان هر شب به تنهایى روى پوست مالید براى این که لانولین کاملاً جذب صورت شود با انگشت آرام به صورت تلنگر مى زنیم و صبح آن را مى شوییم. < ماسک چروک چشم: روغن کرچک را یک شب روى پوست مالیده و تا صبح مى گذاریم بماند.





 

تقویت موهای مژه، ابرو

 

برس زدن ابروها و مژه ها در رشد آن موثر می باشد. برای این کار باید با یک برس کوچک و تمیز روزی چند بار ، مژه ها و ابروها را برس بزنید. 

برای تقویت موهای صورت بهتر است از روش های زیر استفاده کنید:


پوسته چوبی فندوق را از آن جدا کرده و بسوزانید، خاکستر حاصل را به موی صورت خود (ریش ، سبیل، ابرو) مالیده و خوب ماساژ دهید.
مقداری روغن بادام را با پوسته زیتون مخلوط کرده، و بگذارید حدود 3 روز بماند، پس از گذشت این مدت، حدود 30 دقیقه آن را جوشانده و سپس صاف نمایید، این مایع صاف شده برای تقویت موهای مژه و ابرو مفید بوده و همچنین باعث روییدن و پرپشت شدن موهای صورت می شود. 
هورمون دنبلان برای پرپشت کردن ریش و سبیل بسیار موثر است. برای این کار بهتر است از ورقه های نازک دنبلان استفاده کنید و آنهارا بر روی صورت و آن قسمت هایی که میخواهید پر مو شوند قرار داده و پس از گذشت 1 ساعت آنها را برداشته و صورت خود را بشویید. این عمل را هر روز تکرار کنید و نتیجه اش را شخصا مشاهده 
نمایید.


میوه سفید نارگیل و مغزهای چرب، مانند گرود، بادام از اگر ریز و پودر نموده و بر روی ابروها و سبیل بمالید باعث مشکی شدن آنها میگردد و اگر خشک شده آنها را بسوزانید از خاکستر آنها هم می توانید استفاده کنید. مالیدن زرده و سفیده تخم مرغ به موهای صورت، باعث درآمدن ریش و سبیل و پرپشت شدن آنها می شود. 
سیر را بسوزانید و به صورت خاکستر در آورید و به آن تره کوهی نیز اضافه کنید، این مواد را در روغن زیتون جوشانده و به صورت خود بمالید.

شستن صورت با آب باقلا و لعاب ختمی و عصاره لبلاب و عشقه نیز بسیار نافع است. استفاده از روغن زرده یا روغن مورد یا روغن سیاه دانه، برای رشد ریش و سبیل نیز مفید می باشد. برای تهیه هر یک از این روغن ها مقدار 20 گرم از آنها را در 40 گرم روغن بجوشانید و بعد صاف نموده و از آنها استفاده نمایید. 
مالیدن آبی که از شاخه درخت انگور، در زرده تخم مرغ حل شده برای رشد ریش و سبیل مفید است. استعمال روغن مورد و آمله در دوره صفویه و قبل از آن، در ایران معمول بوده است. این روغن در تقویت و کمک به رویش مو به خصوص ابرو بسیار موثر تشخیص داده شده است.ت 
کندر را ساییده و در روغن کنجد ریخته، حل کنیدو سپس روغن را در چراغی لوله ای بریزید و روشن نمایید و ظرفی بر آن واژگون ساخته دوده آن را بگیرید و بر ابرو بکشید. ماساژ پوست با روغن زیتون،مژه و ابرو را تقویت می کند. 
برای تقویت موی مژه و ابروها، می توان از روغن کرچک نیز استفاده کرد. برای تقویت ابروها میتوانید یک قاشق چایخوری سفیده و زرده تخم مرغ را خوب بزنید و به مدت 5 دقیقه روی ریشه موهای ابرو بگذارید، سپس با آب نیم گرم بشویید و برس بزنید. 
تذکر: یادتان نرود که گاهی علت کم پشت بودن ریش و سبیل، کم خونی بوده، که بهترین راه برای درمان آن، استفاده از مواد خون ساز می باشد مثل: قلم استخوان، هویج، اسفناج، شنبلیله، زردآلو، انار و ..


 

پوستهایی با منافذ زیاد _*??l?*?? ?????? ???|?????? ???? ?????π???? ???????? ?|??? ? ?????? *??l?*??_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*??l?*?? ?????? ???|?????? ???? ?????π???? ???????? ?|??? ? ?????? *??l?*??_

 

پوستهایی با منافذ زیاد : 7 عدد زرد آلوی رسیده را قطعه قطعه کنید و له کنید. چند قطره روغن بادام روی آن بچکانید و بگذارید تا برای 20 دقیقه روی پوستتان بماند و بعد آن را با آب نیمه گرم بشویید.

 

منبع

 _*??l?*?? ?????? ???|?????? ???? ?????π???? ???????? ?|??? ? ?????? *??l?*??_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*??l?*?? ?????? ???|?????? ???? ?????π???? ???????? ?|??? ? ?????? *??l?*??_ Cold Blue

 




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 283739


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس