سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
پنج شنبه 91 اسفند 3 :: 11:38 صبح :: نویسنده : فاطیما

 

 
فواید استفاده از روغن زیتون
فواید استفاده از روغن زیتون
توجه داشته باشید که بسیاری از موادی که از خواربار فروشی خریداری می‌کنید همان موادی هستند که در محصولات زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند و مهمتر از همه اینکه استفاده از مواد به صورت طبیعی بهتر از حالت شیمیایی استفاده شده در محصولات آرایشی است. یکی از این مواد روغن زیتون است که در محصولات زیبایی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فواید استفاده از روغن زیتون 
 
بانوی الوند:


روغن زیتون شامل ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به سلامت پوست کمک می‌کند. ویتامین E موجود در این ماده نیز موجب جوانسازی و طراوت پوست می‌شود.

پاک‌کننده آرایش:
استفاده از روغن زیتون برای تمیز کردن آرایش به جا مانده از روی پوست قدری عجیب است، نه؟ یکبار امتحان کنید. یک گوش پاک کن بردارید و مقداری روغن زیتون به آن آغشته کنید و اطراف چشمتان را با آن پاک کنید. این روغن تقویت کننده بسیار خوبی برای مژه‌هاست.
شما می‌توانید مژه‌های خود را با استفاده از همین ماده به عنوان پاک‌کننده دور چشم تقویت کنید. می‌توانید بعد از پاک کردن صورت روغن باقیمانده را روی پوست نگه دارید یا بشویید. خواهید دید که چقدر پوستتان لطیف‌تر شده است.

نرم‌کننده مو:
چند قاشق روغن زیتون را داخل کیسه‌ای بریزید و آن را داخل ظرف آب قرار دهید. آب را بجوشانید و روغن گرم شده را با استفاده از یک دستکش به موها و کف سر خود بمالید. 5 الی 10 دقیقه صبر کنید و سپس موهایتان را آب بکشید.
روش دیگری نیز وجود دارد. می‌توانید پس از شا
مپو زدن مقداری ازین روغن را به سر خود بزنید فقط زیاده روی نکنید چون باعث می‌شود بعد از حمام موهای چربی داشته باشید. 

ررزم




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 283728


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس