سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
پنج شنبه 91 اسفند 3 :: 12:10 عصر :: نویسنده : فاطیما

 



با مواد طبیعی موهایتان را هایلایت کنید


آیا از استفاده مواد شیمیایی بر روی موهای خود می ترسید ؟ دیگر لازم نیست موهایتان را با رنگ مو و دکلره هایلایت کنید! بله درست متوجه شدید در این مقاله روشی طبیعی برای هایلایت که مواد آن همیشه در اشپزخانه شما هست را به شما اموزش خواهیم داد.
دیگر لازم نیست هزینه اضافی برای رفتن به سالن آرایش بپردازید چون می توانید این کار را در خانه و به سادگی انجام دهید.

لیمو
معمول ترین روش برای اینکار استفاده از لیمو می باشد که بهترین روش برای هایلایت مو است.تنها کاری که نیاز است آن را انجام دهید  1/3 از آبلیمو را 3/4 آب مخلوط کنید و در یک آب پاش بریزید و قسمت های که می خواهید سایه روشن شود بپاشید . مواظب باشید که بر روی پوست سرتان نریزید. سپس به مدت 1 ساعت در مقابل نور خوشید بنشینید تا موها خشک شوند . بعد از آن می بینید که چقدر رنگ موهایتان جذاب تر شده است . من هم اول یا خواندن این مقاله تعجب کردم اما وقتی امتحان کردم نتیجه خوبی داد .

 


لیمو و عسل

لیمو همیشه به عنوان یکی از بهترین هایلایت کننده های مو می باشداما اگر می خواهید رنگ موهاتان روشن تر شود عسل و آبلیمو و آب را باهم مخلوط کنید دقت کنید که مقدار هر 3 تا باید باهم برابر باشد. با کمک اسپری به موها بزنید باز هم یاداوری می کنم به پوست از مواد نزنید.
مثل روش قبل مقابل نور خورشید قرار بگیرید. سپس موها را بشویید نیاز به 2-3 مرتبه شستشو دارد چون عسل چسبناک می باشد. اما نتیجه کار بهتر و هایلایت بیشتری را ایجاد می کند.

روغن زیتون
روغن زیتون یک حالت دهنده طبیعی می باشد . می توانید به عنوان مرطوب کننده طبیعی مو از آن استفاده کنید. موهای خود را به آن آغشته کنید و پس از 1 ساعت آفتاب گرفتن آنها را خوب بشویید.

* برای نتیجه بهتر از این فرمول 2-3 بار در هفته استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را بدست آورید.

 

 

نایت اسکین




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 283732


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس