سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
پنج شنبه 92 فروردین 29 :: 4:11 صبح :: نویسنده : فاطیما

ما لیمو را به عنوانِ نیروگاهِ ویتامین C می‌شناسیم که مزایای زیبایی شگفت‌آوری دارد. در اینجا 6 مورد از این مزایا را شرح می‌دهیم. 

احتیاط: لیمو باعث می‌شود که پوستتان در برابرِ نورِ خورشید حساس‌تر شود. بنابراین پس از استفاده موضعیِ لیمو تا مدتِ طولانی در معرضِ نورِ مستقیمِ خورشید قرار نگیرید). 
  1. لایه برداری پوست مرده: با شستنِ پوستتان با مخلوطِ آبلیمو و مقدارِ اندکی شکر، پوست‌های مرده را لایه برداری کرده و پوستِ جدید را به سطح بیاورید. 
  2. صاف کردنِ چروک‌ها: 1 فنجان شیرِ جوش، 2 قاشقِ چایخوری آبِ لیمو و 1 قاشق غذاخوری ماءالشعیر را با هم مخلوط کنید. اجازه دهید مخلوط سرد شده و دمای آن به دمای اتاق برسد. سپس آن را رویِ صورتتان قرار دهید و قبل از پاک کردن اجازه دهید بماند تا خشک شود. 
  3. برای روشن کردنِ لکه‌های ناشی از سن می‌توانید به آن‌ها قدری آب لیموی تازه بزنید و پس از 15 دقیقه آن‌ها را بشویید. این کار را 2 بار در روز تکرار کنید. 
  4. یک ماسکِ صورت درست کنید که هم لایه‌بردار و هم مرطوب کننده باشد. آبِ 1 عدد لیمو را با ¼ فنجان روغن زیتون و یا روغنِ بادامِ شیرین مخلوط کنید. 
  5. برایِ مبارزه با شوره سر روزانه پوستِ سرتان را با 2 قاشق غذاخوری آب لیمو ماساژ دهید. سپس مو‌هایتان را با آب آبکشی کنید و در آخر آن‌ها را با مخلوطِ یک فنجان آب و یک قاشق چایخوری آب لیمو، آبکشی نمایید. 
  6. برای سفید کردن و تمییز کردنِ ناخن‌های‌تان آن‌ها را در مخلوطی از 1 فنجان آبِ ولرم و ½ فنجان آب لیمو، به مدتِ 5 دقیقه قرار دهید. سپس داخلِ پوستِ لیمو را نیز رویِ ناخنهای‌تان بمالید




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 32
کل بازدیدها: 283408


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس