سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
پنج شنبه 92 فروردین 29 :: 4:25 صبح :: نویسنده : فاطیما

 

سرکه
استفاده از سرکه به عنوانِ تونرِ پوست به زمان‌های خیلی دور باز می‌گردد، و امروزه نیز به‌‌ همان اندازه مؤثر به شمار می‌رود. پس از شستشوی صورتتان، 1 قاشقِ غذاخوری سرکه سیب را با 2 فنجان آب مخلوط کنید و پوستتان را با آن آبکشی کنید تا تمیز و سفت شود. همچنین می‌توانید ¼ فنجان سرکه سیب را با ¼ فنجان آب مخلوط کرده و به عنوانِ تونر پوستتان را با آن پاک نمایید

دسته گل رز های رنگی

شیر
در اینجا دستورالعملِ دیگری برای تهیه ماسک صورت در خانه را به شما ارائه می‌کنیم. ¼ فنجان شیرِ خشک را با میزانی آب مخلوط کنید تا به یک خمیرِ سفت دست پیدا کنید. سپس صورتتان را به طورِ کامل با این خمیر پوشانده و صبر کنید تا مخلوط رویِ صورتتان خشک شود. صورتتان را با آبِ گرم بشویید. خواهید دید که پوستتان تا چه اندازه جوان و شاداب شده است. 
بلغور جو دوسر


دسته گل رز های رنگی
اگر می‌خواهید سریعاً تغییری مثبت در ظاهرِ خود ایجاد کنید، این ماسکِ بلغور را امتحان کنید. ½ فنجان آبِ گرم (و نه آبِ جوش) را با 1/3 فنجان بلغورِ جو دوسر مخلوط کنید. پس از اینکه بلغور 2 تا 3 دقیقه در آبِ گرم باقی ماند، 2 قاشق غذاخوری ماست، 2 قاشق غذاخوری عسل و سفیده 1 عدد تخم مرغ را به آن اضافه کنید. سپس یک لایه نازک از این مخلوط را رویِ صورتتان قرار دهید و به مدتِ 10 تا 15 دقیقه اجازه دهید تا رویِ پوستتان باقی بماند. مخلوط را با آب گرم از روی پوستتان بشویید (اطمینان حاصل کنید که هنگامِ شستشوی مخلوط از رویِ پوستتان یک صافیِ پلاستیکی رویِ دریچه چاه قرار می‌دهید؛ تا دانه‌های بلغور موجبِ گرفتگیِ لوله‌ها نشوند). 
مایونز
وقتی می‌توانید پوستتان را با مایونزی که در یخچالتان قرار دارد نرم کنید، چرا پولتان را صرفِ خریدِ کرم‌های گرانقیمت کنید؟ به آرامی مایونز را بر رویِ پوستِ صورتتان پخش کنید و اجازه دهید 20 دقیقه رویِ پوستتان باقی بماند. سپس آن را از رویِ صورتتان پاک کرده و با آبِ سرد بشویید. پوستِ صورتتان نرم و لطیف خواهد شد.
ماست
برایِ کمک به لطافت و زیباییِ پوستتان مجبور نیستید حتماً به اسپا بروید: 
برای تمیز کردنِ پوست و تنگ کردنِ منافذِ آن، مقداری ماست رویِ صورتتان قرار داده و اجازه دهید که به مدتِ 20 دقیقه بماند. 
به عنوانِ یک ماسکِ صورتِ احیا کننده، 1 قاشقِ چایخوری ماست را با آبِ ¼ برش از یک پرتقال، و مقداری از پالپِ پرتقال و 1 قاشق چایخوری ژلِ آلوئه ورا مخلوط کنید. این مخلوط را حداقل 5 دقیقه رویِ صورتتان قرار دهید و سپس آن را بشویید

دسته گل رز های رنگی
خردل
مقداری کمی خردلِ زرد به پوست‌تان بزنید تا آن را شاداب و سرزنده کند. البته قبل از انجامِ این کار خردل را رویِ قسمتِ کوچکی از پوستتان زده و کمی صبر کنید تا مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید و پوستتان را آزار نخواهد داد.
لیمو
یک ماسکِ صورت درست کنید که هم لایه بردار و هم مرطوب کننده باشد. آبِ یک عدد لیمو را با ¼ فنجان روغن زیتون یا روغن بادامِ شیرین مخلوط کنید.
 تخم مرغ
چه کسی وقت و پولِ این را دارد که هر بار به اسپا مراجعه کرده و به شخصی که می‌گوید پوست‌تان افتضاح شده است هزینه گزافی بدهد؟! به جایِ آن سری به یخچال بزنید و یک تخم مرغ بردارید. اگر پوست‌تان خشک است باید آن را مرطوب کنید، پس زرده تخم مرغ را جدا کنید و آن را بزنید تا صاف شود. افرادی که پوست‌شان چرب است نیز می‌توانند از سفیده تخم مرغ به عنوانِ ماسک استفاده کنند و در صورتِ تمایل چند قطره آبلیمو و یا عسل به آن اضافه کنند. افرادی که پوست‌شان نرمال است می‌توانند از تخم مرغِ کامل استفاده کنند. تخم مرغِ زده شده را رویِ پوستتان قرار دهید و 30 دقیقه صبر کنید، سپس آن را آبکشی کنید. پوستِ جدیدتان را دوست خواهید داشت!

اسکراب نعنا برای لطافت پادسته گل رز های رنگی

برای لطافت و زیبایی پاهای تان از این اسکراب ساده استفاده کنید.

این اسکراب ارزان می تواند لطافت را به پوست شما بازگرداند و خستگی پاهای‌تان را از بین ببرد.

مواد لازم

  • ¼ 1 فنجان نمک دریا

  • ¼ فنجان روغن بادام شیرین

  • 2 تا 3 قطره روغنِ معطرِ نعنا

طرز تهیه:

  • محتویات را با هم مخلوط کنید. قبل از استفاده از اسکراب پاهایتان را 10 تا 15 دقیقه داخلِ آبِ گرم خیس کنید. این کار لایه?برداری را آسان?تر می?کند. در صورتِ تمایل می?توانید اسکراب را قبل از استفاده، داخلِ ماکروفر گرم کنید.
  • اسکراب را بر سطحِ پایتان قرار داده و با حرکاتِ دورانی بمالید. سپس اجازه دهید که اسکراب به مدتِ 10 دقیقه رویِ پایتان بماند و استراحت کنید و پس از 10 دقیقه اسکراب را با آبِ گرم از رویِ پایتان بشویید.

 

دسته گل رز های رنگیدسته گل رز های رنگیدسته گل رز های رنگی

 

 

 

تونر آویشن و اسطوخودوس

می توانید هر روز صورت خود را با این تونر طبیعی پاک کنید و از تاثیر آن بر روی پوست تان مطمئن باشید.

تونرِ آویشن و اسطوخودوس می تواند جایگزین بسیار خوبی برای مواد آرایشی تجاری باشد.

موادِ لازم: 
  • 10 گرم آویشنِ خشک
  • 250 میلی لیتر آب
  • 2 قطره روغن گیاهیِ اسطوخودوس
دستورالعمل: 
آویشن را در فنجان یا قوری بریزید. رویِ آن آبِ جوش ریخته و اجازه دهید تا دم بکشد (تا زمانی که آبِ جوش سرد شود). سپس دم کرده را صاف کرده و روغن را اضافه کنید. این محلول را در یخچال نگه داشته و در طولِ روز با یک پنبه پوستِ خود را با آن تمیز کنید.

مرهم ترک پا

این مرهم طبیعی و خوشبو می تواند بیشتر از هر کالای تجاری مشابه خود برای درمان ترک و خشکی پا موثر واقع شود.

کافی است برای چند روز این مرهم خوشبو و مؤثر را به پایتان بزنید تا پوستتان به نرمی پای یک کودک شود!
مواد لازم:

  • ? فنجان کره کاکائو
  • ? فنجان روغن جوجوبا
  • ½ فنجان روغن بادام شیرین
  • ? فنجان گلیسیرین
  • ? فنجان موم زنبور عسل
  • 5 قطره روغن معطر اسطوخودوس
  • 5 قطره روغن معطر نعنا
  • 5 قطره روغن درخت چای

دستورالعمل:    
در یک ظرف مناسب و بر روی حرارت ملایم، موم زنبور عسل را به همراه کره کاکائو ذوب کنید. پس از آن روغن‌ها و گلیسیرین را به آن‌ها اضافه کنید. سپس مخلوط را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید تا به آرامی خنک شوند. در آخر باید روغن‌های معطر را افزوده و مخلوط آماده شده را در یک ظرف یا قوطی کِرِم بریزید.

 

دسته گل رز های رنگیدسته گل رز های رنگیردسته گل رز های رنگیمنبع پارسه گرد




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 283414


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس