سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
سه شنبه 91 دی 19 :: 11:17 صبح :: نویسنده : فاطیما

 

تهیه ماده ای برای سفت کردن پوست

چگونه یه قابض (سفت کننده) برای پوست بسازیم 

                    

 

                    

 

http://zibasazweb.persiangig.com/weblog/ax/11.gif http://zibasazweb.persiangig.com/weblog/ax/11.gifآرایش صورت | آرایش و پیرایش

1ب یک لیمو رو در یه ظرف دربسته که محفوظ از هوا باشه بریزید و اونو کاملا تکان بدید تا میکــس بشه. حالا دو فنجان آب روی گاز به جوش بیارید و پس از جوش امدن اب گاز رو خاموش کنید. چند تا تی بگ (از نوع چای سبز) داخل آب بیاندازید و اونها رو فشار بدید تا عصاره ی اونها وارد آب بشه و در آب حل بشه و سپس تی بگ ها رو خارج کنید.
چند قطره روغن میخک و یا روغن نعناع به این مایع اضافه کنید . یک قاشق چایخوری سرکه ی سیب به اون بیافزائید. سپس نصف فنجان روغن فندق هم در اون بریزید. و همه ی این مواد رو در شیشه بریزید.

درب شیشه رو محکم ببندید و اون رو خوب تکان بدید. این مایع رو در یخچال نگهداری کنید و بایک پنبه روی صورتتون استعمال کنید.

روغن نعناع خاصیت خنک کنندگی داره و سرکه ی سیب پوست شما رو محافظت میکنه و باعث می شه از شر آکنه ها خلاص بشید. چای سبز از همه ی مواد بالا بهتره. اون خاصیت آنتی اکــسیدانی داره و پوست شما رو از چین و چروک حفظ می کنه و جوانی و شادابی پوست شما رو تامین می کنه.


 

http://zibasazweb.persiangig.com/weblog/ax/11.gif http://zibasazweb.persiangig.com/weblog/ax/11.gifآرایش صورت | آرایش و پیرایش




موضوع مطلب :


 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 283749


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس