سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
پنج شنبه 91 بهمن 5 :: 11:1 صبح :: نویسنده : فاطیما

طرز تهیه موم خانگی برای پوست های حساس

برای از بین بردن موهای زائد نمی توانید از کرم های مو بر و … استفاده کنید، در ادامه مقاله یک راه طبیعی و موثر را به شما پیشنهاد می کنیم که با کمک موم بتوانید قسمت های حساس پوست را از موهای زائد پاک کنید.

مواد مورد نیاز:
گرمای زیادی که موم ها بر روی پوست ایجاد می کنند باعث اسیب به پوست حساس می شود پس موم هایی در بازار موجود هستند که مخصوص پوست های حساس می باشند می توانید از آنها استفاده کنید.

در اینجا شما به آبلیمو،شکر و عسل نیاز دارید.2 فنجان شکر سفید را در 1 فنجان آب جوش بریزید تا از آن شربتی بدست آید، پس از آنکه سرد کاملا سرد شد نصف فنجان ابلیمو به آن اضافه کنید.
* توجه کنید اگر روی پوستتان کبودی یا بریدگی دارید آبلیمو را اضافه نکنید.
شما می توانید از این موم بدون نیاز به گرم کردن استفاده کنید.

نوارهای اپیلاسیون در بازار به راحتی قابل دسترس می باشند اگر نمی توانید آنها را تهیه کنید می توانید از یک پارچه نخی و یا پیراهن نخی استفاده کنید آنها را به نوارهای مستطیلی حدود 10 تا 15 سانتی برش بزیند.

روش استفاده

قسمتی که می خواهید از موم استفاده کنید را کاملا بشویید تا چربی و عرق موجود روی پوست پاک شود. پوست را خشک کنید و سپس با کمک کاردک از موم در جهت رویش مو استفاده کنید.
حالا پارچه نخی را روی پوست قرار دهید و کاملا صاف کنید سپس به سرعت در جهت خلاف رویش مو پارچه را بکشید.حتی اگر چند تار مو روی پوست باقی ماند 2 بار اون ناحیه را موم نیاندازید. اپیلاسیون مکرر پوست را حساس می کند.
پس از آنکه کل ناحیه های مورد نظر را موم انداختید می توانید در تکه های کوچک از موم استفاده کنید.

پس از اتمام کار یک حوله به همراه پنبه که اغشته به آب سرد می باشد را روی پوست بکشید این کار به کاهش قرمزی پوست کمک می کند.علاوه بر آن می توانید از یخ هم استافده کنید که تاثیر بهتری دارد.
از اب و صابون استفاده نکنید. اگر پوستتان دچار قرمزی یا سوزش شده است از روغن زیتون و یا روغن نارگیل استفاده کنید.

 

نایت اسکین




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 بهمن 5 :: 10:52 صبح :: نویسنده : فاطیما

یکی از علل چین وچروک و پیری زود رس کمبود ویتامین ( b2 ) ریبو فلاوین است؛کمبود این ویتامین مو جب پیری زود رس، کم سوئی چشم،چین و چروک صورت وخونریزی چشم هامی شود.این ویتامین در پوست برنج در گردو و پسته ی زمینی، انا ناس،خرما،پرتقال،نارنگی وعرق کاسنی وسیب درختی وجود دارد.
 برای پوستهای معمولی و خشک
مواد لازم :
ا ـ عسل به میزان یک قاشق مربا خوری
2 ـ یک عدد زرده ی تخم مرغ
3 ـ آرد چاو دار یک قاشق مربا خوری
4 ـ روغن زیتون یک قاشق غذا خوری

طریقه مصرف : مواد فوق را با هم مخلوط نموده و به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوست بگذارید وسپس با آب گرم بشویید.

2 ـ با کمک عسل برای پوست های چرب :

مواد لازم :
1عسل : یک قاشق غذا خوری
2 ـ آرد چاودار : یک قاشق
3 ـ سفیده تخم مرغ : یک عدد
4 ـ آب لیمو یک دوم لیمو ترش

3 ـ موز سالم ورسیده یک عدد + 5/1 قاشق مر با خوری عسل خوب مخلوط کرده به چهره و ناحیه گردن بمالید و 30 دقیقه بعد بشویید.

4 ـ آب هویج برای بر طرف کردن چین وچروک پوست بسیار مؤثر است وجوان کننده است چه خوردن و چه ضماد کردن.
5 ـ پوست میوه به را15 روز در الکل 5% خیس کنید ؤبا آب آن صورت را هر روز ماساژ دهید برای چین و چروک پوست مفید است.
6 ـ جهت رفع چین و چروک پوست و گلگون شدن صورت سیاهدانه را نرم ساییده و با روغن زیتون خمیر نموده وهر روز صبح صورت را با آن چرب نمایید.

دکتر حسین صفوی زاده


زیبا شو دات کام

 

نایت اسکین




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 بهمن 5 :: 10:50 صبح :: نویسنده : فاطیما

معرفی ماسک طبیعی

ماسک تقویت‌کننده عسل و سیب‌زمینی

مواد لازم:
سیب‌زمینی خام بزرگ  یک‌دوم عدد
روغن برنج  1 قاشق سوپخوری
آب لیموترش تازه  1 قاشق چایخوری
عسل  1 قاشق چایخوری
پودر جوانه گندم  1  قاشق چایخوری
روش تهیه:
پوست سیب‌زمینی را بگیرید و نصف آن را رنده کنید و بلافاصله جهت جلوگیری از تیره شدن آن آب لیموترش تازه به آن اضافه نمائید. سپس روغن برنج و عسل را اضافه و خوب مخلوط نمایید و در نهایت پودر جوانه گندم را بیافزایید . این ماسک جهت آبرسانی و تقویت پوست‌های معمولی و خشک توصیه می‌شود.

ضدچروک گردن

ماسک عسل و جوانه گندم

مواد لازم:
موز کاملاً رسیده     1 عدد متوسط
روغن جوانه گندم  30 میلی‌لیتر
عسل 1 قاشق سوپخوری
روش تهیه:
موز رسیده را به وسیله چنگال خوب له کنید و روغن جوانه گندم و عسل را به آن اضافه و خوب مخلوط کنید.
خمیر آماده شده را روی گاز نخی نازکی بمالید. این باند را طوری دور گردن ببندید که خمیر روی قسمت جلوی گردن قرار گیرد. سپس باندکشی مناسبی را بر روی این گاز قرار دهید و دور گردن بپیچید. حداقل به مدت 1 ساعت آن را دور گردن قرار دهید و سپس با آب ملایم و با حوله خیس تمیز کنید.

زیبا شو دات کام




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 بهمن 5 :: 10:46 صبح :: نویسنده : فاطیما

معجونی برای بعد از بند انداختن صورت

یک خیار متوسط را به همراه 100 گرم نعناع داخل مخلوط کن ریخته ومخلوط نمایید تا خمیر یک دستی حاصل گردد. این معجون را به پوست خود مالیده و پس از 20 دقیقه پوست خود را شستشو دهید.
اگر میخواهید پوستتان سفت و مستحکم شود به مخلوط کن یک سفیده تخم مرغ نیز بیفزایید.




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 بهمن 3 :: 4:55 عصر :: نویسنده : فاطیما

زیبایی در 5 راه آسان

راز های زیبایی پوست

 

1- شادابی پوستتان را حفظ کنید

برای سر حال و شاداب شدن چهره زرد رنگ و رورفته که در اثر افزایش سن به وجود می‌آید، یک قاشق چایخوری جوش شیرین را با یک یا دو قطره آب اکسیژنه مخلوط کنید، سپس آن را به مدت چند دقیقه روی صورت بگذارید و پس از آن بشویید. مراقب باشید که مواد وارد دهانتان نشود.

2- خط‌ ها و چین‌های دور دهان را محو کنید

لب‌هایتان را جوان تر کنید و خط‌ ها وچین‌های دور دهان را به حداقل برسانید. این کار را با استفاده از موم انجام دهید. حالت سفت و سنگین موم باعث می‌شود هنگامی که روی لب قرار می‌گیرد، لب را بسیار نرم کند و مانعی برای از بین رفتن رنگ طبیعی لب‌ها خواهد شد.

3- بخندید، لبخند بزنید

بر اساس بررسی‌های اخیر، هنگامی که زنان مسن لبخند روی لب دارند، از دیدگاه همه، حتی زنان جوان‌تر از خودشان نیز، جوان‌تر و سر حال‌تر به نظر می‌رسند، پس خندیدن را فراموش نکنید.

4- چای بنوشید

چای سبز و سیاه حاوی مقادیری پولیفنولز و ترکیبات گیاهی آنتی اکسیدان هستند که از به وجود آمدن بیماری‌های عفونی در دندان‌ها جلوگیری می‌کند و همچنین مانع به وجود آمدن بیماری‌های لثه می‌شود.

5- نوشیدنی‌ها را با نی بنوشید

اغلب نوشیدنی‌ها، نوشابه‌ها و نوشیدنی‌های اسیدی مانند سیتریک و فسفریک، باعث خورده شدن و از بین رفتن مینای دندان خواهد شد. حتی اگر کلمه رژیمی یا بدون قند روی آنها حک شده باشد، نوشیدنی‌های اسیدی را با استفاده از نی بنوشید. با این کار نوشیدنی به قسمت انتهای دهان می‌رود و کمتر با دندان‌ها در تماس خواهد بود و در نتیجه، مینای دندان کمتر آسیب خواهد دید.

 

زیبایی

ماسک برای پوست‌های خشک و چروک

سیب تازه را خوب رنده کنید تا بصورت پوره در‌آید. 1 قاشق روغن زیتون به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید،سپس آن را به پوست صورت و گردن بمالید. بعد از 20 دقیقه صورت را با شیر پاک کنید و با آب ولرم بشویید. برای از بین بردن چروک زیر چشم، هر شب دور چشم‌ها را با روغن کرچک چرب کنید. برای داشتن مژه‌های پرپشت و حالت‌دار هر شب چشم‌ها را با چای پر رنگ کمپرس کنید و ماساژ دهید. برای پاک کردن آرایش چشم نیز می‌توانید از چای استفاده کنید.

ماسک برای رفع چین و چروک و نا صافی‌های پوست

آب یک عدد گوجه فرنگی رسیده را بگیرید و با یک قطعه پنبه تمیز به صورت بمالید. بعد از 15 دقیقه آن را با آب نیم گرم بشویید. پس از چند بار تکرار، چین و چروک‌ها تقریبا برطرف می‌شود.

ماسک برای پوست‌های چرب

1 قاشق غذا خوری آرد سیب‌زمینی را با 1 قاشق چایخوری آب اکسیژنه 10 درصد مخلوط نموده، روی صورت بگذارید. 20 دقیقه صبر کنید، سپس صورت را با آب ولرم بشویید و کرم تقویتی بزنید.

چگونه ناخن‌های زیبا و سالمی داشته باشیم؟

ناخن‌های سالم نشان دهنده سلامت عمومی بدن و ضمنا برایتان اعتماد به نفس بیشتری می‌آورند. در اینجا با رعایت نکات ساده‌ای شما را در حفظ سلامت و زیبایی ناخن‌هایتان یاری می‌دهیم.
1- هنگام ظرف شستن، لباس شستن و کلا کلیه کارهایی که با مواد شوینده سر و کار دارد، حتما دستکش به دست کنید، چرا که این مواد با ترکیبات شیمیایی که دارند باعث از بین رفتن لایه‌ محافظ روی ناخن‌ها شده، در نتیجه ناخن‌ها ترک خورده و سست می‌شوند.
2- پس از کار کردن با موادی که به ناخن‌هایتان رنگ می‌دهند و یا آنها را کثیف می‌کنند، حتما زیر ناخن‌ها را با صابون و برس مخصوص بشویید تا همیشه ظاهری تمیز و زیبا داشته باشند.
3-کناره‌ها و بالای ناخن‌هایتان را با سوهان کاغذی صاف و مرتب کنید. توجه کنید هنگام سوهان زدن ناخن‌ها همیشه سوهان را در یک جهت حرکت دهید.
4-چنانچه جنس ناخن‌هایتان خشک وشکننده است و زود ترک می‌خورد، هر روز روی آنها را با کرمهای مرطوب کننده‌ای که کمی چرب هستند، ماساژ دهید، البته بهتر است در صورت امکان از محلول‌های تقویتی ناخن که در داروخانه موجود است ، استفاده کنید.
5- هرگز از ناخن‌هایتان برای باز کردن درب ظروف محکم، کشیدن پونز و منگنه و کارهایی که به آنها صدمه می‌زنند، استفاده نکنید.
6-جهت محکم شدن ناخن‌ها از مواد حاوی کلسیم مثل لبنیات و سبزیجات حاوی سولفور و سیلیکون مانند انواع کلم‌ها استفاده نمایید. استفاده از ماهی و آب میوه‌های تازه به ویژه آب هویج هم در تقویت ناخن‌ها تاثیر بسزایی دارد.
7-هرگز به مدت طولانی از لاک ناخن استفاده نکنید، چرا که این لایه مانع از تنفس بافت ناخن شده، رنگ آنها را زرد و بیمار گونه جلوه می‌دهد.
8- از مواد غذایی چون تخم‌مرغ، جگر و اسفناج که حاوی آهن هستند، استفاده کنید. 9-روزانه 8لیوان آب بنوشید، استفاده از مایعات به مقدار کافی باعث حفظ سلامت ناخن‌ها خواهد شد.
10-از جویدن ناخن‌ها و کندن گوشت‌ها و پوست‌های دور آنها با دندان جدا خودداری کنید، چرا که منظره بسیار زننده‌ای در ظاهر ناخن‌هایتان ایجاد می‌کند.

 

 

آیینه زندگی




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 بهمن 3 :: 12:8 عصر :: نویسنده : فاطیما




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 بهمن 3 :: 12:5 عصر :: نویسنده : فاطیما




موضوع مطلب :

<   1   2   3   4   5   >   
 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 12
کل بازدیدها: 283555


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس