سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
سه شنبه 91 دی 5 :: 4:44 عصر :: نویسنده : فاطیما

 

انواع ماسک گیاهی برای زیباتر شدن پوست

چرا از لوازم آرایش استفاده می کنیم؟ هیچ فکر کرده اید چرا عادت کرده ایم صبح ها بلافاصله پس از شست وشوی صورت با انواع کرم ها و پودرهای آرایش به جان صورتمان بیفتیم تا شاید بتوانیم لک ها و چین و چروک ها را از نظر مخفی کنیم. پوشاندن صورت با انواع کرم پودر و پن کیک در طولانی مدت نه تنها باعث از بین رفتن جوش صورت و کمرنگ شدن لکه ها نمی شود که بروز جوش های ریز پوستی و چین و چروک در ناحیه گونه، زیر چشم و اطراف لب را افزایش می دهد. اما اینکه چه کنیم که پوستمان که آینه بدن است، همیشه سالم و شاداب باشد سئوالی است که پاسخش انجام چند کار ساده و به نظر پیش پا افتاده است. (صرف نظر از برخی بیماری های پوستی که علائم خاص داشته و باید تحت نظر پزشک متخصص انجام گیرد.) فقط صبح ها از صابون استفاده کنید. برای پاک کردن صورتتان به خصوص اگر چرب و آکنه ای است از پاک کننده هایی مثل انواع ژل، تونیک یا شیرپاک کن استفاده کنید. شست وشوی صورت با آب میوه های طبیعی در بسیاری موارد باعث از بین رفتن لک های پوستی و براق شدن پوست می شود. انگور را له کنید و آب آن را به صورتتان بمالید. پس از 20 دقیقه با آب نیمه گرم بشویید. پس از مدتی کوتاه تغییرات در پوستتان را به روشنی خواهید فهمید.

برای پاک کردن صورت از جوش های سرسیاه و زیرپوستی هفته ای یک بار بخور دهید. اگر پوستتان چرب است بخور لیمو و نعناع بدهید. اگر پوستتان معمولی است سراغ اسطوخودوس بروید و از بابونه برای پوست خشک استفاده کنید. ترجیحاً بعد از انجام بخور از هیچ نوع کرم آرایشی استفاده نکنید، اگر صورتتان خشک است با یک لایه کرم مرطوب کننده بپوشانید.


صورتتان را ورزش دهید. ابتدا صورت را با یک لایه کرم مرطوب کننده بپوشانید، سپس به آرامی صورتتان را ماساژ دهید. انگشتان دست را روی گونه گذاشته و به آرامی با نرمش دایره وار به سمت گوش ها ببرید. انگشتتان را روی صورت قرار داده و برخلاف جاذبه زمین به طرف بالا بکشید.
انگشتان را بالای پلک گذاشته و به آرامی به گوشه خارجی بکشید. حرکت ژاکه انجام دهید. ژاکه حالتی است مثل نیشگون که از دور چانه شروع شده و سپس دو طرف صورت انجام می شود. ژاکه باعث می شود، چربی های زیر پوست به سطح پوست آمده و در یک محل جمع نشود.
دهان خود را به حالت O در آورده و به طرف چپ و راست حرکت دهید. لب ها را نیز به طرف بالا و پایین برده و سپس جمع کنید. لب ها را مثل O باز کرده و پس از ده ثانیه به حالت اول برگردانید. حرکات دایره وار دهان و لب ها به تقویت ماهیچه های این ناحیه کمک کرده و از افتادگی آن جلوگیری می کند.
هرگاه بیکار شدید به گذاشتن ماسک بپردازید. یکی از مناسب ترین راه ها برای سالم و زیبا ساختن پوست استفاده از ماسک میوه است. در این فصل که هر نوع میوه ای را می توان یافت گذاشتن ماسک بسیار توصیه می شود. در اینجا به معرفی چند نوع ماسک میوه که می تواند تغییرات مثبت در پوست شما ایجاد کند، می پردازیم:
? ماسک آناناس
آب آناناس را گرفته و روی صورتتان بمالید و ده دقیقه ماساژ دهید. پس از 5 دقیقه صورتتان را بشویید. آب آناناس تقویت کننده ماهیچه های صورت است. خاصیت آرام سازی داشته و از خستگی پوست جلوگیری می کند.
برای صاف و براق شدن پوست 60 گرم آناناس را آب گرفته و با 60 گرم مغز بادام شیرین پودر شده مخلوط کنید و به مدت 15 دقیقه روی صورتتان به خصوص نواحی تیره بزنید.


? ماسک سیب
نصف سیب را رنده نموده و با یک قاشق چای خوری ماست، یک قاشق چای خوری آرد جو دو سر و دو قاشق آبلیموی تازه مخلوط کنید و نیم ساعت روی پوستتان بمالید. این ماسک همانند پیلینگ عمل کرده و به پاکسازی پوست کمک می کند. برای نتیجه مطلوب این ماسک را هفته ای یک بار روی پوستتان بمالید.
? ماسک هلو
یک عدد هلو را رنده کرده و با 50 گرم ماست همانند یک کرم روی صورتتان بمالید تا 15 دقیقه بماند. مالیدن هر روزه این ماسک باعث می شود تا پوست هیچ گاه خشک نشود. ضمن اینکه تقویت کننده است و به ماهیچه ها استحکام می بخشد.


برای مقابله با تاثیرات نامطلوب گرمای روی پوست از ماسک نعناع استفاده کنید. یک عدد خیار را رنده کرده و با نعناع تازه کوبیده شده و یک قاشق چای خوری آبلیموی تازه و یک عدد سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه روی صورتتان بمالید.
این ماسک به دلیل دارا بودن خیار و نعناع نقش مفیدی در کاهش التهابات پوستی ایفا می کند.
? ماسک موز
دو عدد موز را رنده کرده با دو قاشق عسل و دو قاشق ماست به مدت نیم ساعت روی پوستتان ماساژ دهید.
این ماسک شفاف کننده بوده و در درازمدت لکه های پوستی را برطرف می کند.


? ماسک شیر و سیب
یک عدد سیب را رنده کرده و با شیر مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه هر روز پوستتان را با آن پاکسازی کنید. این ماسک لایه بردار بوده و پوست را جلا می بخشد.
پس از انتخاب ماسک مناسب نوبت به رعایت رژیم غذایی می رسد. روزانه حداقل هشت لیوان آب بخورید.
حداقل هفته ای یک وعده به ماهی اختصاص دهید. امگا سه موجود در روغن زیتون، ماهی و گردو در حفظ سلامت پوست بسیار موثر است.


از ویتامین A و C غافل نشوید. ویتامین A به ضدچروک معروف است. این ویتامین را در سیب زمینی، سبزی های دارای برگ سبز تیره، جگر، روغن ماهی و هویج، هندوانه و هلو می توانید پیدا کنید.
ویتامین C هم کمک بزرگی به تولید کلاژن در سلول های پوست می کند. مرکبات، فلفل قرمز، حبوبات و کلم برای افرادی که به دلیل استعمال سیگار و بالارفتن سن دچار کمبود کلاژن اند، بسیار مفید است.
روی نیز به تولید کلاژن بسیار کمک می کند. آرد جو دوسر، گوشت قرمز و کدو منبع غنی از روی به شمار می روند.
ویتامین E که در حبوبات، سویا و جوانه گندم یافت می شود به خشکی پوست و کاهش تاثیرات ناشی از تماس مستقیم با نور خورشید و جلوگیری از تخریب ساخت پوست کمک کرده و پیری سلول های پوست را به تعویق می اندازد.

 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 4:35 عصر :: نویسنده : فاطیما

 

ماسکهای گیاهی و بخار دادن پوست

ماسک های صورت در  نوع های گوناگون وجود دارند:برخی برای تمییزی و پاک کننده پوست هستند ،  برخی صاف کننده پوست ، و برخی شفاف  و تازه کننده پوست هستند.  نوع ماسکی که استفاده میشود باید با جنس پوست سازگار باشد.

ماسک مناسب پوستهای خشک

آووکادو را با زرده تخم مرغ مخلوط کرده و به صورت خمیر در اورید و روی صورت بمالید.

یک قاشق عسل را با نیمی از زرده تخم مرغ و یک قاشق روغن زیتون مخلوط کرده و روی پوستتان بمالید.

¼  هویج پختبه همراه زرده تخم مرغ را ترکیب کرده و روی پوستان بمالید.

ماسک مناسب پوست های چرب

یک قاشق چایخوری خمیر ترش را با کمی شیر گرم ترکیب کرده  و صبر کنید تا پف کند و به اصطلاح خود ش را بگیرد . بهتر است  این ماسک را در جایی که هوا گرم و مرطوب است مانند حمام ، بر روی پوست بمالید.

2 عدد  گوجه فرنگی را رنده کنید و بعد با  کمی  پودر سیب زمینی ترکیب کنیدتا  خمیری بدست آورید و انرا روی پوست بمالید.

یک عدد سفیده ی تخم مرغ را با چند قطره لیمو ترش  ترکیب  کنید. این کار برای از بین بردن جوش های سر سیاه نیز مفید است.

یک عدد خیار را به چند تکه تقسیم کنید و انرا روی چشمها و پوست صورتتان قرار دهید. خیار برای برطرف کردن پف چشم و حلقه های تیره دور چشم مفید است.

ماسک مناسب برای پوستهای لک دار و جوش دار

میوه گرمک را به صورت برشهای نازک بر روی صورتتان به مدت 15 بگذارید این ماسک برای بر طرف کردن لک صورت و جوشهای سرسیاه مناسب است

یک قاشق پودر گل ریواس را با یک قاشق ماست ترکیب کنید و روی پوست بمالید. از این ماسک 3 بار در هفته ، برای از بین بردن جوشهای چرکی استفاده کنید.

دو قاشق عسل و سرکه را با هم ترکیب کنید و برروی لک های صورت بمالید, همچنین  می توانید کبودی زیر چشم را با این ماسک از بین ببرید.

یک عدد هلو را رنده کرده و بر روی پوست بمالید. این ماسک مناسب هر نوع پوست می باشد.

از ماسک انگور نیز برای روشن کردن پوست می توانید استفاده کنید.

ماسک مناسب پوستهای معمولی

یک عدد  زرده تخم مرغ را با  یک قاشق مربا خوری روغن بادام و یک قاشق مربا خوری آب پرتغال و یک قاشق  شیره نارگیل مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه به پوست صورت بمالید .

3 قاشق غذاخوری آرد جو را با 3قاشق عسل مخلوط کرده و روی پوست بگذارید و پس از 10 دقیقه آنرا بشویید.این ماسک برای نرم و مرطوب کردن پوست مناسب است.

یک چهارم از سیب و هلو و خیار را همراه 6 گرم آرد جو با هم میکس کنید و ماده خمیری بدست آمده را روی پوست خود بگذارید.

بهترین نوع ماسک مخلوط تخم مرغ و عسل و کمی روغن زیتون است . اگر پوستتان چرب است از سفیده تخم مرغ استفاده کنید و اگر پوست خشکی دارید از زرده تخم مرغ استفاده کنید.

از انواع ماسک ها که هم اثر بخشی بسیار بالایی دارد و هم می تواند برای انواع مختلف پوست ها مورد استفاده قرار بگیرد، مخلوطی از عسل و تخم مرغ است.

به یاد  داشته باشید که نباید  بیش از دو بار  در هفته از این ماسک ها  یا هر نوع دیگر استفاده کنید. و بهتر است که  هر مبار  محتویات آنرا تغییر دهید. لازم به ذکر است که قبل  از استفاده ماسک اول  آنرا آزمایش  کنید. به این ترتیب که مقداری از انرا  به پشت گوش خود بمالید، 20 دقیقه صبر کنید، بعد آنرا بشویید. چنانچه  بعد  از 24 ساعت پوست پشت گوش شما   طبیعی بود ،میتوانید ماسک را به صورتتان بمالید.

بخار دادن صورت
یکی از روشهایی که  میتوانیـم پوست خـود را جـوان و شاداب نگه داریم بخار دادن است. این روش بسیار برای  تمیز کردن و پاک کردن پوست  مناسب است.
بخار دادن به صورت باعث می شود

منفذهای پوست  شما باز شود و در نتیجه داخل منافذ هم پاک می شود و باعث یک پاک کنندگی عمقی در پوست صورت می شود.

سلول های مرده را از روی پوست پاک می کند

باعث افزایش جریان خون می شودبرای درمان  آکنه و جوش های سر سیاه بسیار سودمند است.

می توانید صورت خود را هفته ای یک بار بخار دهید و پس از آن ماسک را بر روی پوست صورت بگذارید .

نکاتی که در بخار دادن صورت باید رعایت کنید:

از دو روش می توانید برای بخار دادن صورت استفاده کنید

نکته: قبل از بخار دادن صورت خود را با آب و صابون بشویید و سپس کاملا خشک کنید.

روش اول: برا ی بخار دادن می توانید از گیاه گل بابونه استفاده کنید . ظرف متوسطی را  تا نیمه از آب پر می کنید و بع از اینکه آب جوش آمد یک قاشق غذاخوری گل بابونه را در آن میریزد  و بعد از 5 آنرا از روی حرارت بر می دارید . صورتتان را بالای ظرف قرار می دهید و حوله را روی سرتان می اندازید . توجه داشته باشید بخار نباید خیلی داغ و سوزاننده باشد بلکه باید گرم و آرامش بخش باشد. صورتتان را تا فاصله ای نگه دارید که بخار آنرا نسوزاند. بعد از 10 دقیقه حوله را بر دارید و صورت خود را با آب سرد بشورید . اینکار باعث می شود که منافذ پوست شدن که هنگاه بخار دادن باز شده بود، بسته شود. سپس می توانید از ماسک مورد نظرتان یا کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

علاوه بر گیاه بابونه، می توانید برای بخار دادن صورتتان، از گیاه نعناع ،چای سبز ، گل ریواس ، گل بنفشه و گیاه اسطوخودوس استفاده نمایید.

روش دوم: پوست صورتتان را با آب و صابون بشویید و خوب خشک کنید. سپس به طریقه بالا محلولی را که می خواهید با آن بخور دهید آماده کنید ، سپس یک لیف نرم یا حوله کوچک را داخل محلول کنید و بعد بچلانید تا اب اضافه ان گرفته شود و آنرا روی صورت خود بگذارید. وقتی که لیف یا حوله سر شد ، آنرا بر دارید و مانند قبل آنرا آغشته به محلول کنید و آب اضافه انرا بگیرید و روی صورت بگذارید. این عمل را 5 الی 10 بار انجام دهید.  سپس می توانید ماسک مورد نظرتان یا کرم های مرطوب کننده بر روی پوست بمالید.

در هر دو روش ذکر شده اگر از محلولها با درجه حرارات  بالا استفاده شود نه تنها تاثیر سودمندی بر روی پوست شما ندارد ، بلکه ممکن است باعث سوختگی پوست شما بشود.

بدلیل اینکه بخار  باعث از بین رفتن  تمام  ناخالصی ها ی  پوست می شود، گاهی ممکن است که لکه هایی بعد  از آن بر روی پوست اخود مشاهده کنید، این لکه ها با گذشت زمان از بین می روند.  پوست صورت شما پس از مصرف مداوم  از ماسک و بخار تغییر زیادی پیدا می کند و شفاف و تمیز می شود...


 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 4:29 عصر :: نویسنده : فاطیما

 

صابون روشن کننده خیار

صابون خیار

 

صابون خیار

 

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

 

نام محصول : صابون خیار | Cucumber Soap 

تحت لیسانس : فرانسه

 

این صابون گیاهی با ترکیبات ویژه و عصاره خیار پوست شما را عمیقا تمیز کرده و پوست را در مقابل اثر تابش مستقیم آفتاب حمایت می کند .


این صابون غنی از ویتامین " ای " بوده استفاده از آن در کاهش چین و چروک و آثار زود رس پیری پوست نقش مؤثری و فعالی به همراه دارد .


از خواص عصاره خیار می توان به : شادابی ، ترمیم پوست ، سفید و روشن کننده ، مقاوم کردن پوست در مقابل نور خوشید و از بین برنده لک های سطحی پوستی اشاره کرد.


استفاده منظم از این محصول پوستی چون حریر نرم و صاف و جوان برای شما به ارمغان می آورد .



روش استفاده :

 
روزانه دوبار صبح و شب پوست صورت و بدن خود را با آب تمیز و این صابون بشوئید توجه کنید که کف صابون را حداقل دو دقیقه بر روی پوست بماند سپس بشوئید


 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 4:22 عصر :: نویسنده : فاطیما

 

صابون ضد سر درد و ضد لک دکتر جیمز

صابون ضد سر درد و ضد لک دکتر جیمز

 

صابون ضد سر درد و ضد لک دکتر جیمز

 

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی

 

نام محصول : صابون ضد سر درد و ضد لک دکتر جیمز

 

تحت لیسانس : انگلستان

 


توضیحات فارسی :
آیا تا کنون شنیده اید صابون هم می تواند به عنوان آرامبخش و مسکن سر درد مورد استفاده قرار گیرد ؟
این محصول دکتر جیمز ساخته شده از گیاهان دارویی کم یاب که به عنوان آرامبخش مورد استفاده قرار می گیرند ساخته شده است


 آرامبخشی بسیار موثر که در از بین بردن سر درد و تحریکات عصبی کارا بوده و راحتی را درعضله های بدن پدید می آورد. با مصرف این صابون احساس راحتی و آرامش خواهید داشت.این صابون روشن کننده با از بین بردن لکه های سیاه رنگ پوست که به مرور زمان پدید آمده اند، باعث پوستی روشن ، صاف و عاری از باکتری ها خواهد شد. این صابون مشکلات پوستی را همچون کک و مک ، نقاط سیاه رنگ پوست ، چین و چروک ها با حفاظت آن در برابر باکتری های مضر پوست به همراه رایحه ای دلپذیر برطرف می کند و با بهره گرفتن از ویتامین E به رطوبت و صافی پوست کمک کرده و پوستی تمیز ، شفاف و شاداب را برای شما به ارمغان می آورد.


مزایا و خواص این محصول :


1. آرام بخش و تسکین عصاب
2. از بین برنده سر درد ها
3. سفید و روشن کننده 
4. از بین برنده لک های پوستی ، کلک و مک و نقاط سیاه رنگ
5. از بین بزنده چین و چروک 
6. تنظیم رطوبت پوست 
7. این صابون ساخته شده از مواد طبیعی و گیاهان داروئی است
8. و غیره ... 
مواد تشکیل دهنده:Aroma oil, White Sesame, Tea Tree, Lavender, Vanilla
طرز مصرف:‌این صابون را بر روی پوست مرطوب مالیده و ماساژ و این عمل را روزانه دوبار در شب و روز انجام دهید. بهتر است کف صابون را بیشتر از 2 دقیقه بر روی پوست خود نگه دارید سپس با آب ولرم آن را بشوئید
توجه : « توضیحی در مورد محصولات دکتر جیمز »
- این محصول فقط یک صابون نیست بله با ترکیبات خود نوعی دارو برای درمان پوست می باشد 
- تمامی محصولات دکتر جیمز بر گرفته از دل طبیعت و از مواد بسیار عالی تهیه شده اند...راستش بخواهید من این صابون استفاده نکرده ام چون خودم 

سردرد میگرن شدید دارم نوشتم گفتم شاید خوب باشد من استفاده می کنم نتیجه می نویسم با کسی هم قرار داد ندارم فقط .حقیقت..


 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 4:13 عصر :: نویسنده : فاطیما
صابون زیبایی و تقویت پوست،سفید کننده وروشن کننده پ
صابون گیاهی شیر و عسل دکتر جیمز نـخـستین گـام برای داشـتن پوستـی زیبا آگاهی یافتن ازنوع پوست میباشد زیرا ازاین طریق شما قادر خواهید بود . هر چه بهتر از پوستتان مراقبت و هـمـچنـیـن فـراورده های بـهـداشـتـی و آرایشی مناسب نوع پوست خود را انتخاب کنید.

صابون زیبایی و تقویت پوست،سفید کننده وروشن کننده پوست

 



 


نام محصول: صابون شیر و عسل دکتر جیمز


صابون زیبایی و تقویت پوست،سفید کننده وروشن کننده پوست


صابون گیاهی شیر و عسل دکتر جیمز

نـخـستین گـام برای داشـتن پوستـی زیبا آگاهی یافتن ازنوع پوست میباشد زیرا ازاین طریق شما قادر خواهید بود . هر چه بهتر از پوستتان مراقبت و هـمـچنـیـن فـراورده های بـهـداشـتـی و آرایشی مناسب نوع پوست خود را انتخاب کنید. بطور کلی 5 نوع پوست وجود دارد:


پوست نرمال:نه زیاد خشک و نه زیاد چرب میباشد، مــنــافــذ پـوست قابل رویت بـوده امـا بـزرگ و یـا مســدودنیستند، پس از شستشو نرم و لطیف میگردند، به نـدرت صورت جوش میزند.

طرز مراقبت: روزی دو بـار صـورت خـود را با شوینده های مـلایم شستشو داده و از مرطوب کننده استفاده کنید.


پوست چرب:پوست اغلب چرب است، سطح پوست ضخیم و خشن می بــاشد، منافذ پوست بزرگ و قابل رویت میباشد، پوست براق است، صورت زیاد جوش می زند، گرد و غبار و آلودگی بیشتری را به خود جذب می کند، غـدد چـربـی بـیـش از حـد فـعـال میباشند به همین خاطر منافذ پوست در معرض انسداد است اما پـوست کـمـتـر چـروکیده میشود.

طرز مراقبت: روزی 2 مرتبه صورت خود را با شوینـده هـای مـلایـم شسـتـشو دهـیـد، همواره از شوینده های ملایم و غیر چرب استفاده کنید.


پوست خشک:پوست نازک و کاغذ مانند است،  هـنـگـام لـمس آن پـوسـت خـشـک است، منافذ پوست بسیار ریز میباشند، صورت بندرت جوش می زند، چون غدد چربی کم کار میباشند بنابراین پوست خشک و معمولا پوسته پوسته میگردد، مـستعد چین و چروک می بـاشد، در زمستان پوست خشک تر شده و خارش پیدا می کند.

طرز مراقبت: همواره از لوازم آرایش ملایم فاقد الکل استفاده کنید، هر روز پوست خود را با مرطوب کننده مرطوب کنید، همواره صورت خـود را بـا شـویـنـده هـای مـلایــم و غیر صـابونی بشویید زیرا صابون چربی پوست شما را با خود می شوید، از کـرمـهـایـی کــه محتوی آلفاهیدروکسی اسید میباشد استفاده کنید. این ماده سبب پیلینگ ملایم لایه خشک و مرده خارجی پوست می شـود ، شستـشوی صـورت بـا روغــن بادام و یا زیتون بسیار موثر می باشد، یـک سیب را رنده کرده مدتی در یخچال گذاشته و 15 دقیقه روی صورتتان قرار دهید.


پوست ترکیبی:اغلب افراد پوستشان پوست ترکیبی می بـاشد بـدیـن مـفهوم که بخشی از پوستشان چرب و بخشی خشک است . خشکی معمولا در نواحی گونه، دور چشم و گردن و چرب در نواحی پیشانی، بینی و چانه است.  بهتر است برای نواحی چرب یک نوع فراورده و نواحی خشک فراورده دیگری استفاده کنید.

طرز مراقبت: صورت خود را روزی 2 مرتبه با شوینده های ملایم شستشو دهید، گلاب برای طراوت پوست بسیار موثر است.


پوست حساس:بـه آسـانـی تــحریـک می گردد و ایجاد خارش، سوزش، قـرمــزی و ساییدگی در پوست می گردد- گهگاهی جوش میزند.

طرز مراقبت: از صابونهای سخت استفاده نکنید و در عوض لوسیونهای شستشوی ملایم و غیر حساسیت زا را بکار ببرید.


نکاتی در مورد سلامتی پوست:

1. آب فراوان بنوشید(حداقل روزی 1تا 6 لیوان) آب سبب دفع سموم بـدن میگردد و برای سلامتی پوست بسیار مهم است.

2. از کرمهای ضد آفتاب استفاده کنید تا پوستتان دچار پیری زودرس نگردد.

3. رژیم غذایی مناسب داشته باشید. روزانه مـقادیـر کافی سبزیجات و میوه های تازه بخورید. سویا برای پوست بسیار مفید میباشد.

4. مشروبات الکلی و سیگار را ترک کنید. سیگار ویـتامین سی بدن را از میان میبرد که سبب آسیب به بافت ارتجاعی پوست گشته و چین و چروک در پوست نــمایان میگردد. الـکـل نـیـز عـروق خـونی را منـبسط کـرده و سبـب قـرمزی و احسـاس خارش در پوست میگردد.

5. ورزش کنید،پوست شما نیاز به تنفس دارد. با دویدن و یـا پـیـاده روی سـاده جـریـان خون شما افزایش یافته و اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به پوستتان میرسد.

6. استرس را به حداقل برسانید. استرس سبب اختلال در هـورمـونــهای بدن گشته که بر پوسستان اثر سوء میگذارد.

7. خواب کافی داشته باشید. 6 الی 8 ساعت در شبانه روز بخوابید.

8. سس مایونز یک مرطوب کننده فوق العاده برای پوست صورت میباشد. آن را بــصورت ماسک میتوانید استفاده کنید.


صابون زیبایی و تقویت پوست دکتر جیمز (شیر - عسل) :

این صابون ها حاوی ترکیبات طبیعی با بازسازی و تمیزی پوست باعث صافی و شادابی آن شده و لک های سیاه را ازبین می برد. این محصول با ایجاد رطوبت مناسب سبب می شود تا پوست شما صاف تر و لطیف تر از قبل شود و اثری از لک ها بر جا نماند و با بهبود مشکلات پوستی شده ، جوانی و زیبایی پوست را به ارمغان می آورد. این صابون همچنین به سفت شدن عضلات بدن نیز کمک می کند.


اثرات صابون اسکراب شیر :

به پوست شما کمک میکند تا طراوت و شادبی خود را بدست آورد. همچنین پوست را بسیار نرم و لطیف خواهد نمود. با پروتئین مخصوص شیر و تری گلیسیرین باعث جذب سریع شده و اثرات را بلافاصله نشان میدهد.

روش استفاده : هر روز میتوان بدن و صورت خود را با این صابون شست . (برای تمامی پوستها)


اثرات صابون عسل :

این صابون با اثر خارق العاده خود باعش میشود منافذ خالی پوست پر شود و هر چه سریعتر تسکین داده شود.  این صابون نرم کننده با خاصیت عسل خالص باعث جوانی و شادابی پوست میشود و همچنین به دلیل وجود ویتامین Eدر این صابون باعث خروج سلولهای مرده پوست شده و سلول سازی جدید ایجاد میشود.

روش استفاده : هر روز تنها صورت خود را با این صابون بشویید. (برای تمامی پوستها)


روش دقیق استفاده از صابون ها و اسکرابهای پوست :

بهترین روش تمیز کردن صورت، شستشو با آب و صابون است. باید روزی دو بار صورت را با آب و صابون شست.صابون باید حدود 30 ثانیه بر روی پسوت بماند سپس با آب گرم صورت خود را بشویید. پس از شستشو، صورتتان را با حوله خشک کنید.


نکته بسیار مهم :برای خشک کردن نباید حوله را به صورت خود بکشید، بلکه فقط کافیست حوله را با پوست صورت خود تماس دهید و به آرامی روی نقاط مختلف صورت فشار دهید. یکی از دلایل پیری زودرس و پیدایش چین و چروک و خشونت پوست، خشک کردن آن با حوله به روش خشن است. پس از خشک کردن صورت یک کرم مرطوب کننده بر روی آن بمالید تا رطوبت پوست حفظ شود. منبع سلامت 






موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 4:5 عصر :: نویسنده : فاطیما

 

صابون عسل و روشن کننده دکتر جیمز

صابون عسل دکتر جیمز

 

صابون عسل دکتر جیمز

 

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی


نام محصول : صابون عسل دکتر جیمز


نا

توضیحات فارسی :

با عصاره های طبیعی برای سفیدی و درخشندگی پوست
ترکیبی از پیشرفته ترین فرمول های زیبایی
این صابون از مواد طبیعی تشکیل شده و باعث از بین رفتن چربی های زائد پوست گردیده و سلولهای پوست را فعال می کند و آنرا جذابتر و شادابتر می سازد.


این صابون حاوی ترکیبات طبیعی با بازسازی و تمیزی پوست باعث صافی و شادابی آن شده و لک های سیاه را ازبین می برد. این محصول با ایجاد رطوبت مناسب سبب می شود تا پوست شما صاف تر و لطیف تر از قبل شود و اثری از لاک ها بر جا نماند و با بهبود مشکلات پوستی جوانی و زیبایی پوست را به ارمغان می آورد. این صابون همچنین به سفت شدن عضلات بدن نیز کمک می کند.

 


مزایا و خواص این محصول :


1. این صابون موجب سفید و دخشندگی پوست می شود


2. باعث از بین رفتن چربی های زائد


3. از بین برنده لک ها ، جوش و چین و چروک


4. سفت شدم عضلات بدون و صورت


5. پوست را صاف لطیف و زیبا نگه می دارد


6. این صابون ساخته شده از مواد طبیعی و گیاهان داروئی است


7. و غیره ...

 


طرز مصرف: ‌این صابون را بر روی پوست مرطوب مالیده و ماساژ و این عمل را روزانه دوبار در شب و روز انجام دهید. بهتر است کف صابون را بیشتر از 2 دقیقه بر روی پوست خود نگه دارید سپس با آب ولرم آن را بشوئید


مواد تشکیل دهنده:Honey, Perfume و غیره


توجه : « توضیحی در مورد محصولات دکتر جیمز »


- این محصول فقط یک صابون نیست بله با ترکیبات خود نوعی دارو برای درمان پوست می باشد 
- تمامی محصولات دکتر جیمز بر گرفته از دل طبیعت و از مواد بسیار عالی تهیه شده اند

 


توضیحات انگلیسی :


S10 Honey Soap (8790)
80 g.e 2.82 Oz.
Honey Soap
Rich Honey and Vitimin E will exforiate the dead skin cells from your body, 
and then leave your skin & really silky and smooth.
Direction: Daily use for body cleaning, for all skin types.
Ingredient: Honey, Perfume

 

 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 3:59 عصر :: نویسنده : فاطیما

 

صابون سفید کننده و ضد جوش نیوا (NIVEA)

صابون سفید کننده و ضد جوش نیوا (NIVEA)

 

صابون سفید کننده و ضد جوش نیوا (NIVEA)


دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم بهداشتی


صابون سفید کننده و ضد جوش نیوا (NIVEA)

بهترین و قدرتمند ترین صابون سفید کننده و رفع قطعی جوش های صورت و از بین برنده آکنه و جوش های جوانی برای همیشه 

ANTI-ACNE & WHITENING SOAP

اصل فرانسه

از بین برنده جوش های بد شکل

ضد جوش و آکنه, ضد لکهای ناشی از تعرق بدن و زخمهای سطحی, ضد قارچهای پوستی و ضد خارش و حساسایت

حاوی آ چ آ (AHA) و ویتامین E طبیعی

شادابی و سفیدی پوست صورت برطرف کننده چین و چروک پوست صورت ، کشیده شده پوست صورت ، احیای سلول های مرده پوست شده و پوستی بسیار شاداب ، سفید و درخشان

محصول جدید و فوق حرفه ای کمپانی نیوا (NIVEA)

اصل فرانسه

 

 




موضوع مطلب :

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 283749


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس