سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
سه شنبه 91 دی 5 :: 3:56 عصر :: نویسنده : فاطیما

 

صابون جوان کننده شیر

 صابون جوان کننده شیر

 

8820 صابون جوان کننده شیر

 

 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 3:55 عصر :: نویسنده : فاطیما



توضیحات فارسی :

صابون شیر کمک در شادابی و جوان مانده پوست ، ایجاد پوستی لطیف و صاف و تنظیم رطوبت پوست می باشد و پوستی نرم و شفاف را به ارمغان می آورد.


بعلاوه این صابون بسیار سریع روی پوست تاثیر می گذارد و جذب آن می شود.



طریقه مصرف: صورت و یا بدن خود را با صابون شستشو دهید بهتر است کف صابون بیش از یک دقیقه بر روی پوست بماند. برای هر نوع پوستی قابل استفاده می باشد.

 

 

 


 

 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 3:46 عصر :: نویسنده : فاطیما


توضیحات فارسی :

این صابون حاوی ترکیبات طبیعی روغن فراوری شده زیتون که باعث بازسازی پوست  و تمیزی آن می شود و پوست را  صاف و شاداب کرده و لک های سیاه را ازبین می برد. این محصول با ایجاد رطوبت مناسب سبب می شود تا پوست شما صاف تر و لطیف تر از قبل شود و اثری از لاک ها بر جا نماند و با بهبود مشکلات پوستی جوانی و زیبایی پوست را به ارمغان می آورد. این صابون همچنین به سفت شدن عضلات بدن و صورت و کاهش چروک نیز کمک می کند.



پوست خود را تندرست کنید و زیبایی و سفیدی را برای آن به ارمغان بیاورید.
مزایا و خواص این محصول :


1. بازسازی پوست و تقویت آن


2. پوست را صاف ، لطیف ، نرم و شاداب میکند


3. لک ها و جوش های پوستی را از بین میبرد 

4. کشیدیگی پوست و سفت کرد عضلات بدن


5. کاهش چینو چروک


6. بعد از مدتی پوست را سفید و زیبا می کند


7. این صابون ساخته شده از مواد طبیعی و گیاهان داروئی است


8. و غیره ...

 


مواد تشکیل دهنده:Saponified & Olive oils (w/ retained Glycerin), Aqua, Citric Acid, Vitamin. 

 

طرز مصرف:‌این صابون را بر روی پوست مرطوب مالیده و ماساژ و این عمل را روزانه دوبار در شب و روز انجام دهید. بهتر است کف صابون را بیشتر از 2 دقیقه بر روی پوست خود نگه دارید سپس با آب ولرم آن را بشوئید

- این محصول فقط یک صابون نیست بله با ترکیبات خود نوعی دارو برای درمان پوست می باشد 

- تمامی محصولات دکتر جیمز بر گرفته از دل طبیعت و از مواد بسیار عالی تهیه شده اند

 

 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 2:30 عصر :: نویسنده : فاطیما

 

چگونه دست‌مان را جوان نگه داریم؟

مجموعه: سلامت پوست

پیری دست, پوست دست‌,پوست جوان

 

خانم فاطمی، 30 ساله، در پیامکی نوشته‌اند: «رگ‌های پشت دستم برجسته است و ظاهر بدی به آنها می‌دهد. لطفا درباره رفع این مشکل و اینکه چطور دست های زیباتری داشته باشم، راهنمایی‌ام کنید.»...


به‌طورکلی، نمای پیری دست یعنی برجسته شدن رگ‌های پشت دست، بروز لکه‌های قهوه‌ای، کاهش قابلیت ارتجاعی پوست و نازکی پوست در افرادی زودتر دیده می‌شود که به پوست خود بی‌توجه‌اند. البته وقتی چربی زیر پوست کم شود، مثلا فرد ناگهانی وزن کم کند یا رژیم‌های غلط بگیرد یا کسانی که ژنتیکی پوست نازک‌تری دارند، نمای پیری را زودتر نشان می‌دهد. بعضی بیماری‌های داخلی با نازک شدن پوست و تخریب رشته‌های آن همراه هستند و باعث گشادی جدار عروق و نمایان شدنش می‌شوند. درمان واقعی برای رگ‌های بیرون زده نداریم ولی از چربی خود فرد یا از ترکیب‌هایی که خاصیت پرکنندگی دارند مانند اسیدهیالورونیک، در مواردی برای بهبود بخشیدن نمای آن می‌توان استفاده کرد.


به نظر من کسانی که می‌خواهند دست‌های زیبایی داشته باشند، کافی است تنبلی را کنار بگذارند و عادت‌های غلط خود را ترک کنند. مهم‌ترین عادت غلط، کار کردن بدون دستکش است که باعث می‌شود پوست زودتر پیر شود چون در روز بارها پوست دست‌ با آب و انواع شوینده‌ها در تماس خواهد بود و این مواد آن را تخریب می‌کند. حتی آب می‌تواند باعث خشکی پوست شود، از پوست خشک هم عوامل فیزیکی و میکروبی می‌توانند عبور کنند، از طرفی پوست چروکیده و خشک، پیر به نظر می‌رسد. پس برای انجام کارهای روزانه، حتما دستکش بپوشید.

بیشتر ما وقتی از خانه خارج می‌شویم، دست‌ها را در برابر آفتاب حفاظت نمی‌کنیم یعنی باید دستکش مناسب فصل بپوشیم چون سرما و گرما هر دو به پوست دست آسیب می‌زنند. یادتان نرود مهم‌ترین عاملی که باعث شکسته شدن رشته‌های کلاژن پوست و تخریب رشته‌های الاستیک آن می‌شود و در یک کلام چین و چروک‌ درست می‌کند، نور خورشید است. مرطوب کردن پوست دست‌ها هم نکته سوم است. از بهترین مرطوب‌کننده‌های پوست وازلین است و بهترین هنگام استفاده از مرطوب‌کننده‌ها هم بلافاصله پس از شستشوی دست و زمانی است که هنوز رطوبت دارد. در این زمان که آب به طبقه‌ شاخی پوست نفوذ می‌کند و چروک‌ها کمی ‌صاف می‌شوند.

منبع: هفته نامه سلامت


 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 2:18 عصر :: نویسنده : فاطیما

 

ماسک های زیبایی و تأثیر آنها بر پوست

 بهداشت و زیبایی پوست و مو  ( قسمت سوم )

 

دقسمت قبل به نکاتی درباره ر ی مواد آرایشی  اشاره کردیم . اینک در ادامه می خوانیم...

 

ماسک های زیبایی

ماسک ها موادی هستند که معمولاً از محصولات طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن، خروج مواد زائد از منافذ پوستی، نرم کردن و لطیف کردن پوست  ، به کار می روند. هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد. می توان به جای شستشو با آب، ماسک را به وسیله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کرد.

 

 جهت نرم کردن دست های خشن و تیره می توان از مخلوط آب پرتقال و عسل استفاده کرد.

 

در اینجا به برخی از ماسک های مفید و رایج اشاره می کنیم :

 

- ماسک آناناس

این میوه تأثیر جالبی بر جوش های غرور به ویژه گلوله های چربی زیر پوستی (جوش های کیستیک) دارد. برای تهیه ماسک آناناس کافی است که یک آناناس رسیده را پوست بکنید و در مخلوط کن بریزید تا به صورت مخلوط غلیظی در بیاید.

سپس به اندازه وزن آن به آن الکل میوه ( الکل اتیلیک ) بیفزایید و یک لیوان روغن آفتابگردان به مخلوط حاصل اضافه کنید. حال می توانید روزی یک بار، هر بار بیست تا سی دقیقه ، این مخلوط را به صورت ماسک بر روی صورت خود قرار دهید و سپس آن را با آب سرد بشویید.

 

- ماسک پرتقال

یک پرتقال را پوست بکنید، هسته ها و پوست های نازک پره های آن را جدا کنید، روی پوست صورت خود بخوابانید و پس از بیست دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک برای درمان جوش  های غرور جوانی ( آکنه ) مؤثر است ولی

افرادی که پوست خشک دارند نباید آن را مصرف کنند.

 

 

 

- ماسک آلوی قرمز

هفت یا هشت عدد آلوی قرمز تهیه کنید و هسته های آنها را خارج کنید. سپس آنها را با افزودن ده قطره روغن بادام کاملاً با یکدیگر مخلوط کنید تا به صورت یک ماده خمیری درآید. آنگاه این مخلوط را به مدت بیست دقیقه روی صورت خود قرار دهید و سپس با آب بشویید. این ماسک به ویژه در کسانی که منافذ پوستی آنها مثلاً در پوست بینی، باز و زشت منظره شده مؤثر است و پوست را زیبا می کند.استفاده از این ماسک را به افرادی که پوست چرب دارند توصیه می کنیم.

 

- ماسک خیار

یک یا دو خیار را رنده کنید و به صورت ماسک بر روی پوست صورت خود قرار دهید و بیست دقیقه بعد آن را با آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاک نمایید.ماسک خیار تأثیر زیادی در ایجاد طراوت و شادابی و لطافت پوست دارد.

 

- ماسک زرده تخم مرغ

به کسانی که پوست خشک دارند توصیه می شود که از این ماسک استفاده کنند تا پوستشان نرم و لطیف شود. زرده تخم مرغ مملو از چربی و کلسترول است و چربی پوست را تأمین می کند. برای تهیه ماسک زرده تخم مرغ کافی است یک زرده تخم مرغ را با چند قطره سرکه سیب و چند قطره روغن بادام یا زیتون یا آفتابگردان مخلوط کنید و به مدت بیست دقیقه روی پوست قرار دهید. سپس آن را به وسیله ی آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کنید.

 

 

 

- ماسک سیب

یک سیب را پوست بکنید و آن را نصف کنید و یک نیمه آن را خرد کنید و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط نمایید و خوب هم بزنید. سپس آن را بر روی صورت و گردن بمالید، آنگاه پوست را با نوک انگشتان ماساژ دهید. برای این کار، ماساژ را از پایین گردن شروع کنید و به طرف بالا بیایید. سپس از سمت راست گردن به سمت چپ و بالعکس ماساژ دهید. آنگاه با نوک انگشتان به پوست صورت خود ضربات آرامی بزنید تا جریان خون پوست بیشتر شود.

حال کمی صبر کنید تا ماسک خشک شود و پس از بیست دقیقه آن را بشویید.این ماسک باعث جلوگیری و  درمان چروک   صورت و سبب طراوت و تقویت پوست می شود.

 

- ماسک سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ را با همان مقدار الکل طبی (الکل سفید) مخلوط کنید و آن را با نوک انگشتان خود بردارید و روی پوست بگذارید و ماساژ دهید. روش ماساژ باید از پایین به بالا و از سمت راست به چپ و چپ به راست باشد.

سپس کمی صبر کنید تا ماسک خشک شود و بیست دقیقه بعد بشویید.این ماسک نیز برای رفع چین و چروک صورت مناسب است.

 

- ماسک هلو

برای تهیه این ماسک کافی است سه یا چهار هلوی تازه را بشویید و هسته آنها را خارج کنید. (لازم نیست پوست هلوها را بکنید.) هلوها را له کنید و با یک زرده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم کاملاً مخلوط کنید و بر روی پوست صورت بمالید و بیست دقیقه بعد آن را با آب سرد یا پنبه آغشته به گلاب پاک کنید.این ماسک در رفع خشکی پوست و ایجاد طراوت و تازگی و جلوگیری از چروک صورت بسیار مؤثر است.

 

 

 

- ماسک لیموترش

این ماسک برای پوست های خشک مفید است. برای تهیه این ماسک، آب یک لیموترش تازه را بگیرید و با یک زرده تخم مرغ و چند قطره روغن بادام یا آفتابگردان مخلوط کنید و بر روی پوست بمالید و ماساژ دهید و پانزده دقیقه بعد آن را بشویید.

 

ماسک گلابی 

این ماسک برای پوست های چرب بسیار مفید است . استفاده از این ماسک را به افرادی که منافذ پوستی آنها واضح و نازیبا شده توصیه می کنیم. برای تهیه آن کافی است که یک گلابی رسیده را خرد کنید و بر روی پوست صورت بمالید و بیست دقیقه ی بعد آن را با آب یا پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست خود پاک کنید.

 

 هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد. می توان به جای شستشو با آب، ماسک را به وسیله پنبه آغشته به گلاب از سطح پوست پاک کرد.

 

مراقبت از پوست دست

- جهت نرم کردن پوست  دست، مقدار برابر گلیسیرین و گلاب را مخلوط کرده و به کار برید.

- جهت نرم و سفید کردن دست، مقداری عسل و آب لیموترش را مخلوط نموده به مدت پانزده تا بیست دقیقه روی دست ها بمالید و سپس بشویید.

- جهت نرم کردن دست های زبر و خشن ، دو عدد زرده تخم مرغ را با دو قاشق چایخوری روغن بادام شیرین به همراه بیست و پنج گرم گلاب و بیست و شش قطره تنتور ساده بنژوان مخلوط کرده و دست ها را آغشته نمایید و با یک دستکش نخی بپوشانید و پس از چند ساعت بشویید. (یک تا دو بار در ماه)

- جهت نرم کردن دست های خشن و تیره می توان از مخلوط آب پرتقال و عسل استفاده کرد.

 

 

ادامه دارد ...

در قسمت بعد به ارائه روش هایی برای از بین بردن موهای زائد می پردازیم.

منابع :

- اینترنت

 

 




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 1:47 عصر :: نویسنده : فاطیما


راه های شگفت انگیز برای کاهش چین و چروک صورت 

گر چه در بسیاری از موارد برای درمان چین و چروک های صورت به جراحی یا لیزر یا روش های دیگری مثل تزریق بوتاکس یا ژل یا چربی متوسل می شویم،شما می توانید با رعایت نکته های زیر روند ایجاد چین و چروک را کند نمایید:

 

1- به پشت بخوابید:

آکادمی پوست امریکا تایید کرده که خواب مداوم در وضعیت های خاص، منجر به ایجاد خطوط خواب (sleep lines) میشود.این خطوط، چین هایی هستند که روی سطح پوست حک می شوند و وقتی که از خواب برمی خیزید، از بین نمی روند. خوابیدن روی یک پهلو، باعث افزایش چین و چروک روی گونه ها و چانه می شود، در حالیکه خوابیدن روی صورت باعث چین و چروک ابرو می شود. برای کاهش ایجاد چین و چروک، آکادمی پوست امریکا توصیه می کند به پشت بخوابید.



 2- بیشتر ماهی مصرف کنید، بخصوص سالمون:

سالمون(مثل دیگر ماهی های آبهای سرد) یک منبع غنی پروتئین است که یکی از ملزومات پوست خوب می باشد.این ماهی همچنین یک منبع عالی یک اسید چرب ضروری به نام امگا 3 می باشد. اسیدهای چرب ضروری پوست را تغذیه کرده و آن را پُر و جوان نگاه داشته و به کاهش چین و چروک کمک میکنند.


 
3- اخم نکنید- از عینک مطالعه استفاده کنید:

آکادمی پوست امریکا می گوید حرکات مکرر صورت- مثل اخم کردن - باعث فعالیت بیش از حد عضلات صورت و ایجاد شیار زیر سطح پوست میشود. این شیار نهایتا" تبدیل به چین و چروک خواهد شد. بنابراین اگر به عینک مطالعه نیاز دارید از آن استفاده کنید تامجبور به در هم کشیدن ابروها نداشته باشید.مخصوصا" ارزش عینک آفتابی را در نظر داشته باشید چون هم پوست اطراف چشم را از صدمه آفتاب حفظ می کند و هم از اخم کردن شما در مقابل نور جلوگیری می کند.

 

4- هر چه می توانید آلفا- هیدروکسی اسید استفاده کنید:

این اسیدها که در میوه هایی مثل سیب و پرتقال و حتی در شیر وجود دارند، لایه فوقانی سلول های مرده پوست را برمیدارند و بنابراین موجب کاهش ظهور خطوط ظریف و چروک ها بخصوص در اطراف چشم می شوند. شواهد جدید نشان می دهند که در مقادیر بالاتر، آلفاهیدروکسی اسیدها ممکن است به تحریک تولید کلاژن کمک کنند.

 

5- به جای قهوه، کاکائو مصرف کنید:

در یک مطالعه که در سال 2006 در ژورنال تغذیه منتشر شد، محققین دریافتند که کاکائو حاوی مقادیر بالایی از دو فلاوونول تغذیه ای است(Catachin- Epicatchin)  که از پوست در مقابل صدمه نور خورشید جلوگیری می کنند، موجب بهبودی گردش خون سلول های پوستی میشوند، آبرسانی پوست را بهتر می کنند، و باعث می شوند پوست صاف تر به نظر برسد.

 

6-  بیش از حد صورت خود را نشویید:

طبق گفته متخصصین پوست مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، آب شیر موجب از بین رفتن رطوبت و چربی های طبیعی پوست که محافظت علیه چین و چروک ها را به عهده دارند میشود. در ضمن، اگر صابون شما حاوی مرطوب کننده های محافظ پوست نیست، به جای صابون از پاک کننده های صورت(facial cleanser) استفاده کنید.

 

7- از ویتامین C موضعی استفاده کنید:

مطالعات نشان داده اند که ویتامین C میتواند تولید کلاژن را افزایش دهد، از آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش A  و B جلوگیری کند، اشکالات رنگدانه ای را تصحیح نماید، و مشکلات التهابی پوست را بهبود بخشد. نکته اساسی اما، ممکن است نوع ویتامین C استفاده شده باشد. تا امروز، اکثر تحقیقات قویترین ویتامین C برای رفع چین و چروک را L-ascorbic acid می دانند.

       

8- سویای بیشتری میل نمایید:

تحقیقات نشان می دهند که سویا ممکن است به محافظت علیه آسیب پیر شدن پوست ناشی از نور خورشید کمک کرده یا آن را بهبود ببخشد. یک مطالعه که در ژورنال اروپایی تغذیه منتشر شده، گزارش کرده که یک مکمل غذایی دارای سویا ( که علاوه بر سویا حاوی ویتامین، پروتئین ماهی، و عصاره چای سفید، دانه انگور و گوجه فرنگی هم بوده ) ، بعد از فقط 6 ماه باعث بهبودی ساختمان پوست و سفتی آن شده است.


 

9- نکات اساسی مراقبت از پوست را رعایت کنید:

اگر می خواهید ظاهر جوان پوست و زیبایی صورت خود را حفظ کنید، توصیه های اساسی مراقبت از پوست را به کار گیرید. اصول اساسی مراقبت از پوست عبارتند از:

· اجتناب از نور خورشید

· استفاده از ضد آفتاب ها

· عدم مصرف دخانیات

· استفاده از مرطوب کننده ها

 

توجه داشته باشید که نکاتی که ذکر شدند، راه های پیشگیری کننده می باشند و در صورتی که چین و چروک ها ایجاد شده اند، برای درمان می توانیم از روشهای تزریق ژل و چربی یا جراحی و یا لیزر استفاده کنیم. تزریق بوتاکس از راه های پیشگیری از بدتر شدن چین و چروک ها(به خصوص در اطراف چشم ها و پیشانی و خط اخم) می باشد.تاریخ: 1390/09/16 
منبع: سایت دکتر برزنجی




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 دی 5 :: 12:31 صبح :: نویسنده : فاطیما


پوست شاداب با زیتون 

براى برخوردارى از یک پوست زیبا و سالم به دنبال کرم ها و ماسک هاى مختلف نباشید و پولتان را بیش از این هدر ندهید. به ماسک هاى طبیعى متوسل شوید و کمى رژیم غذایى تان را تغییر بدهید تا به پوستى صاف و شفاف دست پیدا کنید. از آنجا که سرما به دلیل ایجاد خشکى در پوست رابطه مستقیمى با چروک و پیرى زودرس دارد، در این فصل بیشتر به پوستتان رسیدگى کنید. معناى رسیدگى هم این نیست که به فروشگاه هاى عرضه محصولات آرایشى و بهداشتى بروید و هرچه در جیبتان است بدهید و یک کرم ضدچروک خریدارى کنید. اگر مى خواهید پوست خوبى داشته باشید، اجازه ندهید که هیچ گاه پوستتان خشک شود. بهترین وسیله براى چرب نگه داشتن پوست روغن زیتون است...... مصرف روغن زیتون در وعده هاى غذایى به ویژه سالاد و استعمال آن به صورت یک امولسیون طبیعى به دلیل خاصیت آنتى اکسیدانى و دارا بودن ویتامین هاى A، E، K و C که مى تواند از خشکى و زبرى پوست که زمینه ساز چروک و پیرى زودرس است، جلوگیرى کند به پوست شادابى و طراوت بخشد. علاوه بر روغن زیتون، عسل، زرده تخم مرغ، آب لیمو و بابونه نیز قادرند همانند یک ماسک محافظتى، پوست را در برابر انواع آسیب ها محفوظ نگه دارد. براى جلوگیرى از چروک پوست، عسل و زرده تخم مرغ را مخلوط نموده و بر صورت خود بمالید. البته اگر پوستتان چرب است این ماده را به صورت جداگانه استفاده نمائید. براى از بین بردن التهابات پوستى از بخور بابونه استفاده کنید یا بابونه را آسیاب کرده و به همراه مقدارى آب به صورتتان به ویژه، جاى جوش ها بمالید.اگر هم پوستتان حساس است و با کوچکترین تغییر مثلاً وزش باد سرد دچار خشکى مى شود از آب لیمو استفاده نمایید. مطمئناً با استفاده از روش هاى فوق دیگر هیچ احتیاجى به کرم و امولسیون هاى شیمیایى نخواهید داشت.

 

 




موضوع مطلب :

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >   
 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 283762


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس