سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گل نرگس
 
پنج شنبه 91 اسفند 3 :: 5:22 عصر :: نویسنده : فاطیما

چین و چروک صورت، یکی از مواردی است که باعث می شود افراد اعتماد به نفس خود را از دست دهند و احساس پیری کنند. شاید بهتر باشد به جای اینکه به سراغ کرم های ضد چروک بروید، راه حل های طبیعی را آزمایش کنید.

Woman-Mirror-salemzi

 

1- سفیده تخم مرغ
سفیده چند تخم مرغ را در یک کاسه بریزید و به آرامی آنها را بر روی پوستتان بمالید و پوست خود را ماساژ دهید. سپس بگذارید حداقل به مدت 15 دقیقه بر روی پوستتان بماند و خشک شود. پس از آن می توانید پوستتان را به آرامی با آب گرم بشورید و شاهد معجزه ویتامین E و ویتامین B موجود در تخم مرغ باشید.

2- روغن زیتون
روغن زیتون طبیعی می تواند به پوست شما نرمی و انعطاف پذیری بی نظیری را هدیه کند. چند قطره از روغن زیتون را قبل از خواب بر روی پوستتان بریزید و به آرامی پوستتان را ماساژ دهید. سپس با یک حوله نرم پوستتان را خشک کنید تا به هنگام بیدار شدن از خواب، پوستی نرم و لطیف را تجربه کنید.

3- ماساژ
از لوسیون مورد علاقه تان استفاده کنید و به آرامی پوستتان را ماساژ دهید. سعی کنید بر روی مواضع دارای چروک همچون زیر چشم، گردن و پیشانی تمرکز کنید. برای درمان هم می توانید به یک ماساژور مراجعه کنید، تا نقاط دارای چروک شما را ماساژ دهد.

4- میوه و سبزیجات
میوه و سبزیجات تازه به سبب داشتن ویتامین A و D منجر به استحکام و درخشش پوست شما می شوند. در صورتی که علاقه شما نسبت به میوه و سبزیجات کم است، سعی کنید آبمیوه های طبیعی را بنوشید.

5- آب لیمو
چند لیموی تازه را ببرید و آب آنها را بر روی پوستتان بمالید. سعی کنید تا آنها را بر روی نقاط دارای چروک بکشید. اسید موجود در لیمو باعث می شود تا پوست شما روشن تر شود و چین و چروک ها کمتر به نظر برسند. همچنین بوی تازه لیمو باعث ایجاد حس تازگی در شما می شود.

برگرفته از: Reader’s Digest




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 اسفند 3 :: 12:24 عصر :: نویسنده : فاطیما

نایت اسکین



بدون دکلره موهایم را روشن کنم!


در صورتی که مو از قبل های‌لایت شده باشد با استفاده رنگ‌های اسپیشیال می‌توان مو را به رنگ دلخواه درآورد.

در میان آرایشگران اصطلاحی وجود دارد که می‌گویند « رنگ، رنگ را باز نمی‌کند » اما در صورتی که آرایشگری توانایی و مهارت لازم را داشته باشد، می‌تواند بدون پودر دکلره و با استفاده از اکسیدان و رنگ موی مناسب، رنگ موی تیره‌ای را به پایه روشن درآورد.


نکته مهم روشن در آوردن رنگ مویی با پایه تیره، آن هم بدون دکلره، دقت در انتخاب رنگ و اکسیدان است.
در بازار امروز رنگ موی ایران، اکسیدان شماره 1 یا 6 درصد، شماره 2 یا 9 درصد و شماره 3 یا 12 درصد وجود دارد که با توجه به رنگ دلخواه باید از اکسیدان مناسب آن استفاده کرد.

 

چطور بدون دکلره موهایم را روشن کنم!


1 - در صورتی که شخصی موهای نازک رنگ‌ نشده داشته باشد و بخواهد موی خود را 3 درجه روشن کند با استفاده از اکسیدان شماره 2 یا همان 9 درصد و ترکیب آن با رنگ دلخواه می‌تواند مو را 3 درجه روشن کند.

2 - هر چه مو ضخیم‌ تر و تیره‌ تر باشد، باید از اکسیدان درصد بالایی استفاده شود.

3 - اکسیدان شماره یک یا 6 درصد برای موهایی که می‌خواهند تنها یک درجه روشن شود، پیشنهاد می‌شود و اکسیدان 12 درصدی برای روشن کردن 4 تا 5 درجه مو کاربرد دارد. باید توجه داشت که رنگ و اکسیدان به تنهایی هیچ تاثیری روی مو ندارند و باید از ترکیب هر دو استفاده کرد.

4 - موهایی که سفیدی آنها بیش از 50 درصد است، رنگ موهای شماره 00 پیشنهاد می‌شود.

 

چطور بدون دکلره موهایم را روشن کنم!


5 - در برخی از برندهای معروف، رنگ موهایی با نام اسپیشیال بلوند وجود دارد که می‌توان با استفاده از اکسیدان مناسب و بدون پودر دکلره رنگ مو را تا پایه 6 درجه روشن کرد.
در صورتی که مو از قبل های‌لایت شده باشد با استفاده رنگ‌های اسپیشیال می‌توان مو را به رنگ دلخواه درآورد.

6 - باید به این نکته توجه داشت که رنگ و اکسیدان مصرفی برای رنگ مو به جنس، پایه اصلی رنگ مو بستگی دارد. دقت در انتخاب اکسیدان و رنگ موی مناسب می‌تواند ما را به رنگ دلخواه نزدیک کند.


منبع : 3nasl.com
نایت اسکین




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 اسفند 3 :: 12:19 عصر :: نویسنده : فاطیما


سفت شدن پوست صورت به سه شماره


آیا می دانستید که ورزش صورت می تواند به شکل دادن به آن ، سفت شدن و نرم شدن آن کمک کند؟ و آیا می دانستید که به کمک ورزش می توانید چروک های پوستتان را نیز کاهش دهید.

1-سفت شدن پوست چشم ها


سفت شدن پوست صورت وماساژ صورت


انگشت های اشاره ی خود را روی گیجگاهتان قرار دهید و سپس پوستتان را به آرامی به سمت عقب و بالا بکشید. سپس چشمانتان را ببندید و سعی کنید که پلک های زیرینتان را بالاترین حد ممکن بکشید. دستتان را نگه دارید و پوست باید زیر انگشتانتان بلغزد.

این حرکت را دو بار در روز و هر بار به مدت 20 ثانیه انجام دهید.


2-سفت شدن پوست گونه ها


سفت شدن پوست صورت وماساژ صورت


انگشتتان را در هر گوشه چشمان و لبانتان قرار دهید. با تمام قوا لبخند بزنید و به چروک هایی که ایجاد می شود فشار آورید. این عمل را 3 بار و هر بار به مدت 20 ثانیه انجام دهید. بعد از هر 5 ثانیه عضلات را شل کنید و دوباره شروع کنید.


3-سفت شدن پوست لب ها


سفت شدن پوست صورت وماساژ صورت


این ورزش بسیار ساده، لب ها را نرم و صاف می کند و قسمت چانه را نیز سفت می کند.

بگویید " اُ " و آرام آرام کشیدگی لب ها را افزایش دهید. این منقبض بودن عضلات را به مدت 5 ثانیه نگاه دارید و سعی کنید که روی لب ها چروک نیفتد. این عمل را 10 بار انجام دهید.


یک توصیه


بهتر است این ورزش ها را بعد از پاک کردن آرایش روی پوستی تمیز و مرطوب انجام دهید.

 

 

نایت اسکین




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 اسفند 3 :: 12:10 عصر :: نویسنده : فاطیما

 



با مواد طبیعی موهایتان را هایلایت کنید


آیا از استفاده مواد شیمیایی بر روی موهای خود می ترسید ؟ دیگر لازم نیست موهایتان را با رنگ مو و دکلره هایلایت کنید! بله درست متوجه شدید در این مقاله روشی طبیعی برای هایلایت که مواد آن همیشه در اشپزخانه شما هست را به شما اموزش خواهیم داد.
دیگر لازم نیست هزینه اضافی برای رفتن به سالن آرایش بپردازید چون می توانید این کار را در خانه و به سادگی انجام دهید.

لیمو
معمول ترین روش برای اینکار استفاده از لیمو می باشد که بهترین روش برای هایلایت مو است.تنها کاری که نیاز است آن را انجام دهید  1/3 از آبلیمو را 3/4 آب مخلوط کنید و در یک آب پاش بریزید و قسمت های که می خواهید سایه روشن شود بپاشید . مواظب باشید که بر روی پوست سرتان نریزید. سپس به مدت 1 ساعت در مقابل نور خوشید بنشینید تا موها خشک شوند . بعد از آن می بینید که چقدر رنگ موهایتان جذاب تر شده است . من هم اول یا خواندن این مقاله تعجب کردم اما وقتی امتحان کردم نتیجه خوبی داد .

 


لیمو و عسل

لیمو همیشه به عنوان یکی از بهترین هایلایت کننده های مو می باشداما اگر می خواهید رنگ موهاتان روشن تر شود عسل و آبلیمو و آب را باهم مخلوط کنید دقت کنید که مقدار هر 3 تا باید باهم برابر باشد. با کمک اسپری به موها بزنید باز هم یاداوری می کنم به پوست از مواد نزنید.
مثل روش قبل مقابل نور خورشید قرار بگیرید. سپس موها را بشویید نیاز به 2-3 مرتبه شستشو دارد چون عسل چسبناک می باشد. اما نتیجه کار بهتر و هایلایت بیشتری را ایجاد می کند.

روغن زیتون
روغن زیتون یک حالت دهنده طبیعی می باشد . می توانید به عنوان مرطوب کننده طبیعی مو از آن استفاده کنید. موهای خود را به آن آغشته کنید و پس از 1 ساعت آفتاب گرفتن آنها را خوب بشویید.

* برای نتیجه بهتر از این فرمول 2-3 بار در هفته استفاده کنید تا نتیجه مطلوب را بدست آورید.

 

 

نایت اسکین




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 اسفند 3 :: 11:49 صبح :: نویسنده : فاطیما



 
چه خوراکی‌هایی شما را جوان نگاه می‌دارند؟
چه خوراکی‌هایی شما را جوان نگاه می‌دارند؟ 
 
بانوی الوند:

 

انبه:
آیا فکر می کردید انبه نیز جزء میوه های مورد توجه برای حفظ جوانی پوست باشد؟ آخرین تحقیقات در این زمینه نشان داده است که مصرف حداقل دو عدد انبه در هفته می تواند به میزان قابل ملاحظه ای ویتامین C مورد نیاز بدن را تامین کند.
این ویتامین علاوه بر خاصیت آنتی اکسیدانی یاد شده یک ضد لک قوی است و به دلیل دخالت در ساخت کلاژن و الاستین پروتئینهای اصلی بافت پوست) از افتادگی پوست ناشی از افزایش سن در نواحی مختلف این ارگان خصوصا در صورت جلوگیری می کند. 
حتما می دانید که مصرف مواد غذایی حاوی آهن اگر همراه ویتامین C به مصرف برسند جذب آهن چندین برابر می شود بنابراین با مصرف منابع غذایی آهن غیر هم به همراه ویتامین C کم خونی فقر آهن در افرادی که مدتها به این بیماری مبتلا هستند درمان می گردد زیرا بروز این بیماری به خصوص در خانم ها عوارض پوستی چون خشکی پوست، رنگ پریدگی، کاهش استحکام ناخن ها، به طرف بالا برگشتن آنها، شکنندگی و ریزش موها دارد که همه آنها مشکلات مهمی برای زیبایی به شمار می آیند. آیا می دانید که رنگ نارنجی این میوه نیز برای پوست مفید است. وجود این رنگ به دلیل حضور بتا کاروتن می باشد. 

گردو و تخمه کدو:
گردو نیز یکی از مفید ترین مغزها با خاصیت سالم سازی پوست می باشد. می دانید چرا؟
دراین مغز مقادیر بالایی کلسیم،آهن، ویتامین E و از همه مهم تر اسیدهای چرب ضروری وجود دارد. پژوهشگراچه خوراکی‌هایی شما را جوان نگاه می‌دارند؟ن دریافته اند مصرف منظم گردو موجب حفظ آب بافت های پوست می گردد و ظاهری یکنواخت و صاف به آن می بخشد زیرا گردو سرشار از اسید چرب ضروری (در بدن ساخته نمی شود و باید از طریق رژیم غذایی وارد بدن گردد) به نام اسید لینولئیک می باشد که د ر حفظ آب در این ارگان بسیار موثر است در ضمن روی و آهن موجود در این مغز نیز به دلیل دخالت این مواد مغذی در ساخت بافت پروتئینی پوست و خون رسانی به این ارگان بسیار ضروری به نظر می رسد. 
برخلاف آنکه بسیاری از افراد تصور می کنند مصرف گردو موجب تشدید آکنه می شود بسیاری از متخصصان تغذیه به منظور جلوگیری از آکنه مصرف آن را در حد 2 تا 3 عدد توصیه می کنند زیرا با خوردن گردو و دریافت منظم اسیدهای چرب از تعداد و شدت آکنه ها کاسته می شود. 

آویشن:
شاید باور نکنید که در کنار کلیه مواد غذایی یاد شده آویشن که به عنوان یک سبزی معطر با ورود پیتزا و لازانیا به رژیم غذایی ما بیشتر مورد استفاده قرار گرفت نیز در حفظ زیبایی پوست موثر است. پژوهشگران به تازگی دریافته اند که عصاره روغنی به دست آمده از آویشن فرایند پیری را به تعویق می اندازد. این عصاره سرشار از ترکیبات با خاصیت آنتی اکسیدانی است که مانع از اکسیده شدن چربی های غیر اشباع در دیواره سلو لها در بافتهای مختلف می گردد. به علاوه موجب حفظ خاصیت ارتجاعی سلول ها شده و به این ترتیب از بروز چین و چروک جلوگیری می کند
.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 اسفند 3 :: 11:46 صبح :: نویسنده : فاطیما

چگونه با استفاده از عسل زیبایی خود را چند برابر کنیم؟

مواد غذایی بی‌شماری هستند که در آشپزخانه خود نگه‌می‌دارید بی آنکه بدانید چقدر می‌توانند در زیباتر شدن شما مفید باشند. یکی از این مواد عسل است.

چگونه با استفاده از عسل زیبایی خود را چند برابر کنیم؟ 
 
بانوی الوند:


این ماده دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی زیر است:
•    کلسیم
•    مس
•    آهن
•    ویتامین B6
•    نیاسین
•    اسید پانتوتیک
•    تیامین
•    زینک
•    پتاسیم
•    سدیم
•    ریبوفلاوین
•    آنتی اکسیدان‌ها
قرن‌ها عسل به عنوان یک داروی طبیعی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. گفته می‌شود این ماده برای درمان آرتروز و درد مفاصل بسیار مفید است و اضافه کردن آن به چای و نوشیدن آن جذب کلسترول مضر را کاهش می‌دهد. باعث درمان گلو درد و سرماخردگی می‌شود. برای افرادی که دچار سوء هاضمه و معده درد هستند بسیار عالی است و نفخ و اسهال را بهبود می‌بخشد. همینطور عسل از افزایش وزن و پیری زودرس جلوگیری می‌کند.

یک راه‌حل خوب برای افزایش حالت ارتجاعی مو
اگر موهای بسیار شکننده دارید مقداری عسل و دوغ را با هم مخلوط کرده و به موهایتان بمالید و پس از مدتی آب بکشید.

عسل برای موهای آسیب‌دیده نیز بسیار مناسب است. برای اضافه کردن عسل در برنامه‌ی روزانه موهای خود می‌توانید مقداری از آن را به نرم کننده خود اضافه کنید. این روش بهتر از استفاده عسل به صورت مستقیم به موهاست. نرم کننده به عسل کمک می‌کند تا راحت‌تر در لایه‌های مو نفوذ کند و رطوبت را به آن بازگرداند.

یک راه‌حل خوب برای درخشان کردن موها
مقداری عسل را در آبلیمو حل کرده و به موهای خود بمالید. خواهید دید موهای شما پس از مدتی بسیار درخشان خواهد شد.

از عسل می‌توانید به همراه شیر استفاده کنید. حتی مستقیماً می‌توانید روی پوست خود بمالید. این عمل به جوانسازی پوستتان کمک خواهد کرد. 
اگر دارای آکنه هستید عسل را با آرد ذرت مخلوط کنید و به صورتتان بمالید. این کار علاوه بر از بین بردن لکه‌ها باعث از بین رفتن باکتری‌هایی می‌شود که که خود موجب بوجود آمدن آکنه هستند.


 




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 اسفند 3 :: 11:38 صبح :: نویسنده : فاطیما

 

 
فواید استفاده از روغن زیتون
فواید استفاده از روغن زیتون
توجه داشته باشید که بسیاری از موادی که از خواربار فروشی خریداری می‌کنید همان موادی هستند که در محصولات زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند و مهمتر از همه اینکه استفاده از مواد به صورت طبیعی بهتر از حالت شیمیایی استفاده شده در محصولات آرایشی است. یکی از این مواد روغن زیتون است که در محصولات زیبایی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فواید استفاده از روغن زیتون 
 
بانوی الوند:


روغن زیتون شامل ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به سلامت پوست کمک می‌کند. ویتامین E موجود در این ماده نیز موجب جوانسازی و طراوت پوست می‌شود.

پاک‌کننده آرایش:
استفاده از روغن زیتون برای تمیز کردن آرایش به جا مانده از روی پوست قدری عجیب است، نه؟ یکبار امتحان کنید. یک گوش پاک کن بردارید و مقداری روغن زیتون به آن آغشته کنید و اطراف چشمتان را با آن پاک کنید. این روغن تقویت کننده بسیار خوبی برای مژه‌هاست.
شما می‌توانید مژه‌های خود را با استفاده از همین ماده به عنوان پاک‌کننده دور چشم تقویت کنید. می‌توانید بعد از پاک کردن صورت روغن باقیمانده را روی پوست نگه دارید یا بشویید. خواهید دید که چقدر پوستتان لطیف‌تر شده است.

نرم‌کننده مو:
چند قاشق روغن زیتون را داخل کیسه‌ای بریزید و آن را داخل ظرف آب قرار دهید. آب را بجوشانید و روغن گرم شده را با استفاده از یک دستکش به موها و کف سر خود بمالید. 5 الی 10 دقیقه صبر کنید و سپس موهایتان را آب بکشید.
روش دیگری نیز وجود دارد. می‌توانید پس از شا
مپو زدن مقداری ازین روغن را به سر خود بزنید فقط زیاده روی نکنید چون باعث می‌شود بعد از حمام موهای چربی داشته باشید. 

ررزم




موضوع مطلب :

<   1   2   3   4   >   
 
درباره وبلاگ

فاطیما هستم و طنم دوست دارم اهل حق و حقیقت از دروغ و شعار متنفرم... دل بی محبت اهل بیت چون گل بی بویست..........

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 15
کل بازدیدها: 283523


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن


نایاب ترین کد های جاوا و موس